wat is het verschil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Een tijdje terug heb ik orgametril gekregen om mijn ei te laten verplaatsen wat dus niet gelukt is. Nu heb ik van de ha provera gekregen (voor een andere reden overigens), maar wat is nu het verschil??

Liefs!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Provera zorgt ervoor dat je een onttrekkingsbloeding krijgt. Je wordt na de kuur ongesteld. Je reset als het ware je lichaam. Je lichaam kan daarna beginnen aan een nieuwe cyclus. Het wordt over het algemeen niet gebruikt om je eisprong te verplaatsen, maar gegeven aan vrouwen die niet uit zichzelf ongesteld worden.

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16

Ik krijg het omdat ik tijdens mijn ongi verschrikkelijk (!!!) veel last heb van buikkrampen, niet alleen van mijn baarmoeder, maar ook mijn darmen (lekker vies praatje:p) Maar ik wil wel zwanger worden! Is het dan wel verstandig om aan Provera te beginnen? Snap ff niet waarom mijn ha dit gegeven heeft, want hij weet er van?!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik snap ook niet zo goed waarom je Provera gekregen hebt. Dit wordt aan vrouwen gegeven die een hele onregelmatige of geen cyclus hebben. Het wekt een onttrekkingsbloeding op. Als je een normale cyclus hebt, dan heb je dit middel niet nodig.

Wat zegt je huisarts van die krampen tijdens je menstruatie? Misschien moet eens nagekeken worden of je geen endometriose hebt. Dit zijn verklevingen in je baarmoeder, het kan ook aan je darmen zitten. Dit kan erge pijn veroorzaken tijdens je menstruatie. Misschien dat je het beste om een doorverwijzing kunt vragen voor de gyn.

Succes!

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ik heb dat ook tegen de ha gezegd. Dat ik er helemaal zat van was, omdat ik er al een tijdje last van heb. Dus dit is de laatste maand dat ik het probeer, heb ik er dan nog last van dan ga ik naar een gyn! Ik word hier zo moe van...... Zou bijna denken dat ik een domme ha heb:D

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Inderdaad een beetje vreemd dat je niet gewoon een doorverwijzing krijgt voor de gyn. Huisartsen hebben echt niet genoeg kennis van gynaecologische problemen en vruchtbaarheid! Dus om een doorverwijzing vragen, zonder kun je helaas niet bij de gyn terecht.

Deel Deze Pagina