Wat is het verschil?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Music Mama, Jun 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Hey meiden..

Ik zit er toch aan te denken om een de ovulatietesten van de action te combineren met de digitale ovulatietesten van clearblue..
    Nu ben ik aan het zoeken welke ik dan moet nemen.. en zie nu dat ze 2 verschillende soorten hebben.. De Clearblue DIGITAL Ovulatietest met dubbele hormoonindicator
    en de gewone Clearblue DIGITAL Ovulatietest

Wie heeft er ervaring met beide testen?

Ik zit er zelf aan te denken om de Clearblue DIGITAL Ovulatietest met dubbele hormoonindicator te nemen.. bij drogistplein.nl zijn beide testen even duur...

graag jullie ervaring en mening!

2. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,301
    395
    83
    Dubbele hormoonindicator geeft de 4 meeste vruchtbare dagen aan. en bij andere test zijn het de meestal de 2 meest vruchtbare dagen .

Dat is denk ik het enige verschil.

ik gebruik de dipstick van zwanger en kids, werken ook goed en stukken goedkoper ;)

3. Stamp

Stamp Lid

May 9, 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb strips van sensitest zijn prima. Wat mij erg veel inzicht heeft gegeven is om daarnaast ook elke ochtend te temperaturen en je cervix slijm, stand baarmoeder en alle andere symptonen bij te houden. Ik heb bijv. Vlak voor mijn ei last van pukkeltjes.

4. Margien82

Margien82 Actief lid

Jan 19, 2014
    127
    19
    18
    Female
    Sales Manager
    Drenthe
    Ik gebruik de 'normale' ov testen van CB, die een smiley aangeven. Ik heb veel ov testen geprobeerd maar deze werken perfect! Als je iedere dag rond hetzelfde tijdstip test kun je je ei niet missen, en ben je nooit te laat of te vroeg met 'klussen'. 2 maanden geleden door het gebruik van de CB ov testen zwanger geraakt! Helaas een miskraam, maar straks ga ik weer verder met de CB ov testen! Succes met het maken je keuze!

5. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Bedankt voor jullie reacties!! ik vind ze wel behoorlijk duur dus ik ga er nog even over nadenken... misschien kan ik het toch eerst met de action testen proberen.. dan kan ik altijd nog de digitale kopen :)

Share This Page