Innestelingsbloeding? Help me

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fajaahxx, 24 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fajaahxx

Fajaahxx Nieuw lid

24 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik hoop dat jullie mij echt kunnen helpen.. ik maak me
    Zo erge zorgen..!! Ik heb regelmatig seks met mijn vriend, wij zijn nu al 1,5 jaar bezig om zwanger te worden, ik gebruik geen pil.. en ik vind dit zo vreemd dit heb ik nooit eerder gehad. Ik zou deze maand 12 december ongesteld worden maar kreeg op 15 december opeens lichte bloeding bruin bloed en vervolgens was het weer weg.. een dag later begon mijn menstruatie pas echt net zoals gewoonlijk 5 dagen lang tot 21 december. En nu 2 dagen later 23 december heb ik weer een lichte bloeding maar het voelt niet zoals een normale menstruatie en is het ook niet zo veel dan wanneer ik ongesteld ben het is echt eens stuk minder bloeding
    .. ik schrok me echt rot.. ik weet niet wat ik nu moet denken of het een latere innesteling is ? Heeft iemand dit ook meegemaakt en uiteindelijk zwanger bleek te zijn ?, ik hoop echt dat jullie mij advies kunnen geven ik maak me Zo een erge zorgen..

Groetjes refaja xxx

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ach lieverd ik lees gewoon hoeveel zorgen je je maakt! Dikke knuffel! Je lichaam is geen machine. Wellicht was er nog wat bloed wat eruit moest. Een innestelingsbloeding komt veel vaker niet voor dan wel voor. Het klinkt niet ernstig maar ik ben natuurlijk geen dokter. Wellicht dat jullie sowieso eens langs de huisarts kunnen gaan? Aangezien jullie al anderhalfjaar bezig zijn. Succes in ieder geval! ☘

3. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    Kan het niet een ovulatiebloeding zijn? Gebruik je toevallig ovulatietesten of een andere methode om je eisprong te achterhalen?

4. Fajaahxx

Fajaahxx Nieuw lid

24 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik gebuik geen ovulatietesten, ik hou mijn menstruatie altijd bij en zo weet ik ongeveer wanneer mijn eisprong is en het zou anders Veelste vroeg zijn voor een eisprong.. ik heb nu nog steeds bruine bloed gisteren was het eerst bruin en een paar uur later had ik wat rode bloed en nu is het weer gewoon bruin bloed , ik denk dat ik voor de zekerheid morgen een zwangerschapstest ga doen, ik ben zo erg in de war nu en zoveel onzekerheid...

Groetjes refaja

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

ik denk niet je zwanger bent aangezien je wel echt een menstruatie hebt gehad maar nog extra bloed erbij, begrijp ik dat goed?
    Maar als je al 1.5 jaar bezig bent is het inderdaad sowieso wel goed om eens naar de huisarts te gaan. Misschien is er gewoon sprake van een hormonale disbalans ofzo...

6. Fajaahxx

Fajaahxx Nieuw lid

24 dec 2016
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    En jaa hoor idd mijn gevoel zei het al... heb vandaag 2x getest en je ziet 2 duidelijk strepen wat een opluchting! Bij alle 2 de testen zie je een duidelijke 2 strepen. Ik denk zelf dat mijn baarmoeder het laatste beetje oud bloed aan het afstoten is, ik ben zo erg opgelucht en nu af wachten tot dinsdag om langs de huisarts te gaan... ik hou jullie op de hoogte

En iedereen fijne feestdagen!

Groetjes xx

7. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Gefeliciteerd!!!!

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014