Hi dames, Ik ben twee dagen overtijd en heb gisteren getest maar de test was negatief. Ik vroeg me af of het dan toch kan dat je zwanger bent omdat het HCG gehalte gewoon nog te weinig is... ben benieuwd naar de antwoorden. alvast bedankt! Sigrid
hoi sigrid ik weet dat dat zeker kan, ik ken wel een paar voorbeelden. bij mijn schoonmoeder was haar test pas positief na 3 maanden. bij mijn collega bleef hij negatief en zelfs een bloedtest was negatief en op haar aandringen is er een echo gemaakt en was ze al 3 maanden zwanger. mijn vriendin was door haar pil heen zwanger geraakt thuistest negatief en de urine test bij de dokter positief. dus ik zou lekker naar de huisarts gaan om daar een test te doen, kost je ook geen geld maar je bent wel altijd regelmatig ongesteld? want anders kan het ook zo zijn dat je cyclus deze keer wat langer duurt. ik hoop voor je dat het goed is! Diana
Hi Diana, Dank je voor je antwoord. Ja ik ben wel heel regelmatig, je kan eigenlijk wel je klok gelijk zetten op mijn cyclus zal ik maar zeggen . Bij mijn vorige zwangerschap teste ik wel al een week voor mijn NOD positief maar ze zeggen dat elke zwangerschap anders is dus misschien nu ook wel wie weet hé! Ik wacht nog 2 dagen af en anders ga ik naar de huisarts om mijn bloed te prikken... spannend! grtjs Sigrid
Ik teste pas na 11 dagen positief en alleen met de test van de huisarts. Dus alles is mogelijk zolang er geen bloed is
Dat zou dus heel leuk zijn maar goed ik ga alles afwachten nu. Wilde gewoon weten of het kon duim duim duim