Hallo dames, Weet niet of ik het bij het goede onderwerp plaats maar ik heb een vraagje. Weet iemand wat hier het verschil aan is? Zag pas bij thuiskomst dat er wat anders op de pot staat. Liefs Bo
Dat zetten de winkels er op omdat er een levendige handel is in babyvoeding. Die tekst schrikt af bij doorverkoop. Er is dus geen verschil, ze proberen gewoon op die manier de handel tegen te gaan.
Nee ze eten bij mij al geruime tijd vast voedsel Edit: ik weet dat er een paar jaar terug met het melamine schandaal in China een run was op babyvoeding, maar geen idee of dat nog steeds speelt
Haha, ja dat speelt helaas nog steeds. Productie is behoorlijk opgeschaald maar sinds het melamine-schandaal zijn er veel chinezen die voeding in hun eigen land niet meer vertrouwen en nog steeds laten opkopen. Zwarte markt bestaat nog steeds hiervoor. Vandaar dus dat sommige winkels die teksten er opzetten. Teksten op de verpakking geeft angst dat er mee geknoeid is en verkoopt dus niet goed.
Afgezien van de tekst met viltstift, denk ik oude-nieuwe verpakking? Of is 1 een Belgische verpakking? Heeft het wel dezelfde streepjescode? Dan is het exact hetzelfde product.
De rechtse is van de jumbo inhoud 850 gram en de linkse van Albert heijn inhoud 800 gram. Het is allebei 0 tot 6 maanden maar de ene is standaard 1 en de ander staat dat niet op. Ook staan sommige ingrediënten in een andere volgorde dus de samenstelling is heel iets anders. Het is maar heel minimaal verschil vind het zo raar.. Nummer 1 zou je toch denken dat het gewoon hetzelfde is
Stuur en mailtje met deze vraag naar de klantenservice van Nutrilon, zij zullen je vraag vast kunnen beantwoorden.
Tjah ik weet het niet hoor met dat linker pak. Ik zou het denk ik toch niet gebruiken. Waarom staat er anders op "aangepast product"? Die babyvoeding perikelen zijn wel over hun hoogtepunt denk ik zo. En alle voeding kun je nog alleen bij de kassa halen....
Staan de ingrediënten alleen in een andere volgorde of zit er ook echt iets anders in? Of staan er geen hoeveelheden bij per ingrediënt? Nutrilon mailen vind ik ren goede optie. Ga je toch niet zo aar weg doen. Dat vind ik dan weer zonde. Waarschijnlijk is erniets aan de hand. Aangepast product of nieuwe verpakking oid.