jaja... echt weer een zwangerschapsverslaving: kipkantjes van Mora! ze zitten alleen in de doos partysnackjes van Mora wie weet iets vergelijkbaars? zijn dus kipsnackjes met een krokant laagje. zoek me suf in de winkel maar nog niks vergelijkbaars gevonden. (en laat ik nou net het zuur krijgen van de andere snacks in die doos ) ik ben nooit zo van de frituur, totdat ik zwanger ben dan krijg ik toch wel zeker 1 avond in de week enoooorme trek
kipcorn misschien? maar ik weet niet of die in de supermarkt te verkrijgen zijn. dus eigenlijk heb je niets aan mijn antwoord :S
KFC zit niet in de buurt, helaas. nouja, helaas... als het wel zo zou zijn dan vrees ik dat ik niet alleen rond zou worden door de baby
Hoi, Ik zou zeggen trek je stoute schoenen aan en bel de Mora. Vertel hun jou probleem en hun zullen echt wel iets kunnen vertellen wat en waar je terecht kunt voor je lekker hapjes. Ik werk zelf bij Ad van Geloven en Mora is een onderdeel van ons bedrijf. Wij als Ad van Geloven hebben 5 bedrijven onder ons. http://www.advangeloven.com/Productielocaties.aspx Ik moet zeggen die hapjes zijn ook heerlijk, en zijn de lekkerste hapjes in die partydoos. Veel succes. Groetjes Wendy