wat is het vieste wat jou kat of hond ooit heeft gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Vroeger toen ik nog alleen woonde had ik ook een paar katten..1 ervan die bleek wormen te hebben..er stak er dus 1 uit zijn reet en me vriendin toen, dacht die trek ik er wel ff uit, nou dat ging dus wel paar minuten zo door, uiteindelijk een sliert van een halve meter uit zijn aers gehaald...:$

..moet ik gelijk denken aan die poes die we nu hebben..*ieuwww als ik dr weer aan denk..*kots kots..maar die lag dus een keer heerlijk te knorren op mijn buik en met aers naar mijn gezicht..wat bleek de volgende morgen dat dat beest dus wormen had, nou lekker hoor het idee dat die poes de dag ervoor met die zure reet bij mijn gezicht had gelegen..:$

dus ik ontworm dat beest netjes 1x in de 3 maanden!;)

2. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    :)
    Onze franse bull kan verschrikkelijke scheten laten, dat doet ze dan het liefste als ze dicht met dr kont bij je gezicht ligt..:p

Enne de mechelaar heeft me een keer ondergekotst, had 's middags wat modder gegeten.. Bleghh!!

3. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    hond: diarree in de zetel
    kat: diarree in het bumbatentje van mijn zoontje, net toen de elektriciteit uitviel in de avond. sindsdien mag hij niet meer binnen.

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Dan heb jij geen humor :D

Edit: oh wacht, ik zie dat je uit Belgie komt:p

5. Blaak

Blaak Niet meer actief

hahahaha ik lag echt helemaal dubbel hier , die kat van jou is slim! Scheet laten en dan zelf snel wegrennen zodat hij hem zelf niet eens hoef te ruiken :)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Toen we nog verkering hadden:
    Met een condoom (uit de prullebak gevist op, toen vriendje, zijn kamer) de kamer inrennen.
    Het was een puppy, maar zo'n grote (Duitse Staander) dus die was zo de trap op.
    Gelukkig was er niemand thuis...behalve een vriendin van mijn schoonouders die de hond ophaalde om te wandelen etc.
    Heeeeel genant maar wel grappig :D

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, onze eigen dieren zijn niet zo heel ranzig geloof ik, als ik dit zo lees.
    Ja, wel eens diarree maargoed, wij hebben ook wel eens een buikgriepje toch?

Dat van die eierkoeken is inderdaad waar. Het is niet gezond als een hond zijn eigen ontlasting opeet hoor!!

Oef...weet dan iemand waarom honden kattenpoep eten?

Onze kleinste vangt ook nog wel eens een kip (nu mag ze dus echt niet meer los lopen) maargoed, ook dat is nou eenmaal instinct. Hoort erbij toch?

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    max was weer eens aan de schijterij vorige week en had ook stokjes gegeten.

er bleef een klodder aan zijn kont hangen dus ik opzoek naar een blaadje, schud die kloothommel zit uit, strond op mijn gezicht en broek:x en hij had het zelf OP zijn kont zitten.

ze hebben beiden wel eens het hele huis onder gescheten/gekotst.
    op bed piesen al je ligt te slapen.
    hun eigen kots opeten.

en flink ruften ff ruiken als het te erg stinkt dan snel wel lopen.

max heeft nog al problemen met zijn darmen en heeft zich zelf een vrijbrief gegeven om op kantoor te poepen, waarom geen idee we kunnen hem ook nooit betrappen, hij heeft het zelfs wel eens gedaan als ik achter de comp zat en ik had gewoon niets door.
    omdat hij vaak ziek is slapen de honden vaak op de overloop zodat ik direct wakker ben als ze ziek zijn.

ben wel eens de overloop op gelopen omdat ik een hond hoorde kotsten en stond dan in kots!!! ben wel direct wakker.

dacht dat ik altijd die pech vogel was met zulke honden/katten nou niet dus.

ow heb nog een hele oude, onze rottweiler kwam de tuin in gelopen en begint te braken er kwamen 5 levende kikkers uit!!!! ik was een jaar of 8 maar weet het nog donders goed

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mijn katten pieste t hele huis onder, en 1 van hun had in de tv kast gepoept...deze heb ik niet meer omdat mijn vriend allergische is voor katten.. en dat wisten we niet toen we ze namen.

nu hebben we een hond.. en hij eet buiten poep van andere honden echt zo vies... hij laat ook hele vieze scheetjes!! en als hij in de tuin is en er ligt poep van hemzelf dan eet die dat ook op... oh ja als we hem uit laten en hij is aan t snuffelen ergens moet die er ook altijd een likje aan geven... bahbah...

10. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @Elmo

Kattenvoer is veel zouter dan hondenvoer. En de poep dus ook :D.
    Honden vinden dat dus erg lekker.

Als je je hond een "goed " voer geeft en je zou bijv een keer een goedkoop merk mee nemen. Vinden ze dat vaak ook veel lekkerder, dit komt omdat daar meer zout in zit.

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    dat honden katten poep eten kan ik nog begrijpen.
    maar honden die hun eigen en andere mans poep eten? dan zou ik toch eens naar de voeding van je hond kijken.

ow en wat denken jullie van mensen poep, dat is zo lekker om in te rollen!

bedenk me er net nog 1, wij moesten beiden werken en de buren vroegen of ze tosca mee mochten nemen naar het strand, ja tuurlijk mag dat.
    toch was in het riet bezig en kwam terug lopen naar hun, had ze in een dode vis liggen rollen en kwam vrolijk met die dode vis in haar bek aan gelopen.
    ze zijn na 5 minuten weer naar huis gegaan van de lucht!!! hihi ik moest heel had lachen toen ze dat vertelde!

ik dode dieren en ganzen poep rollen is ook het einde!!!! na 5 keer wassen is de lucht nog niet weg.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mijn hond heeft een in rotte vis liggen rollen. BAH!
    Die lucht kreeg ik er na 10 keer wassen nog niet uit bij haar.
    Toen maar parfum erop gespoten maar toen rook ze net naar een rotte vis die op de versiertoer was :p

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja en in diarree liggen rollen heeft ze ook eens gedaan.
    Geen idee van wel dier ( of mens ) maar stinken!!!!! Getver! Ging echt bijna over m'n nek!

14. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik ben ook wel eens in de poep van onze oude hond getrapt. gompy kon het weer eens niet op houden dus heel stiekem achter de bank zitten poepen en ik zag die ogen al en ik dacht oo oo dus ik zoeken trap ik zo in een warme stoomde hoop, hahahahahha

hinkel hinkel naar de badkamer maar :D:D:D:D

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik moet onze honden dus eigenlijk mega goedkope zooi gaan geven, dan hoeven ze die zouten kattenpoep niet meer :D

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Was gister me hond aan t uitlaten en ze loopt dan altijd los in het park. Ze was het grasveld op gerend en ik liep gewoon op het looppad, zie ik ineens dat ze een groot zwart ding in haar bek had. En maar zwaaien en gooien met dat ding. Bleek het een dode meerkoet te zijn.
    Ook is ze eens door een dode rottende karper gerold, de graten zaten door haar halsbandje heen, en een lucht....na 10 keer wassen was het er nog lang niet uit.

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0

Je kunt het proberen, maar ik zou het niet doen. :D
    Het blijft een delicatesse. :D

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...nee, ze blijven mooi op hun vertrouwde voer.
    Die ouwe kan ook niet switchen hoor, dan krijg ik pas mooie poepverhalen :D

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    :D:D

Onze hond eet graag verse kattenpoep (gatver ! )

Ook heeft hij een keer een hap motorolie genomen ( buurjongen was bezig met zijn scooter ) Dit kotste hij dus vervolgens thuis uit op het vloerbedekking. Stinken ! niet te kort.

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    mijn hond heeft ook vieze trekjes (waarschijnlijk ook paar hele normale maar blijft vies!)

*kots/spuug opslikken van me kinderen
    *paardepoep opeten (lekker om later een slik te krijgen brr)
    *rollebollen over een dooie mol
    *de inleggers uit haar broekje opeten als ze loop is IELLLL!!
    *haar eigen kots op eten\

leuk huisdieren hebben hahaha

Deel Deze Pagina