wat is het vieste wat jou kat of hond ooit heeft gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Mijn bull eet de stront van de Jack Russell op en de Jack eet zijn eigen kots op.
    Lekker hè.

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Oja,nog een hele gore...
    Toen de Jack nog een pup was zijn we met haar gaan wandelen in het bos.
    Daar lopen regelmatig paarden die dus soms ook wat laten vallen.
    Ze heeft toen van die paardenstront gegeten en werd toen een beetje misselijk in de auto....
    De hele achterbank vol met paardenstrontkots,echt iieeewwwww!

3. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Oke hier komt ie:

Onze hond eet zó graag de kruisjes uit mijn strings of uit mijn vriend zijn boxer.
    Maar natuurlijk alleen als ze gedragen zijn en als ik in mijn maandelijkse periode ben dan gaat hij echt op zoektocht!

Het is nu al een paar keer gebeurd dat ik een slipje dat ergens op de grond leg nog gauw even in de wasmachine gooi. De volgende dag haal ik alles droog uit de droger en gooi het zo in mijn ondergoedlade.
    De dag erna trek ik dan het slipje aan en denk ineens :( Huh wat voelt dat tochtig bij mijn kruis? Blijkt dat dus het hele kruisje er keurig uitgevreten is hahaha.

De hond pakt namelijk het vieze ondergoed uit de wasmand, vreet het kruisje eruit en laat het dan gewoon ergens op de grond liggen.
    Ik denk dan ik inmiddels al wel 50 strings en boxers weg heb kunnen gooien omdat er een kruisje uitgevreten was (hij eet ook echt keurig alleen het kruis eruit haha).

Daarnaast vervreet hij ook (zodra hij de kans krijgt) een poepluier. Bijvoorbeeld als we even snel verschonen en de luier op de trap leggen (met het idee om hem dan als we naar beneden gaan meteen even in de container te gooien). Meestal is het dan zo dat als we 5 minuten later beneden komen de luier in 10000 stukjes op de vloer ligt..

BAAAH!!

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    oo ja dit vind ik ook echt goor een vriendin haar hond ( en het zijn altijd labrador die het bij mij doen ) geen inlegkruisjes maar die steken hun neus in mijn kruis als ik ongesteld ben.. mensen weten dat gelijk oo je zit zeker in je maandelijkse periode .. krijg ze dan ook moeilijk weg geduwd , haar hond laat ze thuis als ik ongesteld ben anders ligt hij op mijn schoot onderrand zo lekker vind hij het :D

Deel Deze Pagina