Klei! Je kunt dat online bestellen. Het zou goed zijn tegen allerlei kwalen. Mmm smaakt echt naar klei als je het mixt met water.
Zo idd oesters had ik laatst ook op bij een 3 sterren restaurant. Het was echt wel lekker klaar gemaakt maar ik werd er niet warm van. De kaviaar darentegen vond ik super. Heb ook wek een Kangaroo op maar vond er geen klap aan.
Kaviaar vond ik ook heerlijk. ‘Kregen’ we bij een voorgerechtje in een sterrenrestaurant. Een theelepel kaviaar kostte €17,50 extra p.p. Dus ik ben ook wel blij dat ik ervan genoten heb
Oh dat geloof ik zeker. Ik heb werkelijk geen idee wat het bij ons allemaal heeft gekost. Maar van die ene avond en nacht hadden we ook best een week met zn tweetjes al in Turkije kunnen doen. En nog geld overgehouden voor souvenirs. Maar dit was zo fantastisch. Ik heb nog nooit zo geweldig en bijzonder gegeten. Vooral de combinaties... echt waanzinnig.
Ik ben best een goede eter, en durf best wel dingen te proberen maar moet kokhalzen bij het idee ingewanden, insecten en dingen met kraakbeen te eten. Misschien dat de smaak wel lekker is, maar ik kan me er niet overheen zetten. En dan al walgend te moeten eten, vind ik niet zo'n goed idee. Het raarste wat ik ooit heb gegeten: ik kauw best vaak op dingen die helemaal geen etenswaren zijn. Van kinds af aan heb ik gewoon rare dingen in mijn mond. Zoals een stukje klei proeven. Of tijdens mijn zwangerschap toen ik het heerlijk vond om mijn vinger in het zand van de kaarsen te dippen en een beetje tussen mijn tanden te laten knarsen. Echt, die blik van mijn partner toen ie me dat voor het eerst zag doen, vergeet ik nooit meer. die dacht echt "WTF???"
Ik maak ze zelf niet klaar, maar zie vaak na een regenbui mensen slakken plukken. Ik zie ze ook veel in netjes in de supermarkt. Google maar op tuinslak, die zijn het. Je legt ze een dag of 2 in water, zodat al hun poep er uit is, en dan sudder je ze in knoflookwater, geloof ik.
Struisvogel, kangoeroe en escargot, maar als ik sommige reacties zie, valt dit nog wel mee qua vreemdheid
Slakken, zwezerik en meelworm. 't was allemaal niet voor herhaling vatbaar. Slakken vielen niet tegen, maar zodra ik herkende dat het slakken waren verging de eetlust.
tja, hier dan denk ik de uierboord, wat dus die gekookte koeienuier is. Kreeg ik als kind heel regelmatig op brood. Bloedworst trouwens ook. Laat ik op wikipedia nou ook lezen dat uierboord een typisch rotterdams broodbeleg is wat verkocht wordt bij de slager op de nieuwe binnenweg, waarschijnlijk dezelfde slager als 30 jaar terug of zo
Ik denk kattenbrokjes en bloemen (gewoon uit de tuin). Oh en gummen en papier, ik hield van knutselen. Allemaal wel als kind