En dat je ook zeker wist dat je ei op dat moment geweest was he, dus niet dat je ei per ongeluk eerder geweest kan zijn
op 4 dagen voor NOD omowit op 3 dagen voor NOD een mega tuurstreepje dat niet te fotograferen viel maar werd wel duidelijker en duidelijker met de dag.
4 dagen voor NOD had ik een positieve test en ik wist zeker wanneer ik mijn ei had gehad, aangezien ik die bewuste maand ovutesten had gebruikt
4 dagen voor NOD was ik zooo misselijk dat ik dacht.. laat ik eens een testje doen! En jawel.. sochtends een tuurstreepje.. smiddags een dikke streep!! Was 10 dagen na mijn ei..!
Ja, maar nu is je poll ook niet volledig. Je had beter kunnen vragen op welke dag dpo. Ik heb een luteale fase van 10-11 dagen. Ik heb dus 2 keer op dag 10 positief getest. Echter is dag 10 voor sommige anderen 4 dagen voor nod.
Bij mijn zoon pas na 1 week overtijd. Alleen heb nu 4 dagen voor mijn NOD getest (weet het stom) en die was negatief. Kan het nog positief worden of is het echt niet zo?
Okee, ik ga verder met duimen dan, ik voel namelijk echt van alles. Maar je lichaam kan je zooo voor de gek houden Sorry voor de offtopic!
hier dacht ik 1 dag voor nod positief getest maar omdat mijn ha mijn terug heb geplaatst wel 5 dagen voor nod wel heel licht (9 dagen naar bv) uiteraard. nog een keer 2 dagen voor nod dikke streep
Ik kan niet stemmen, ik heb namelijk nog nooit getest voordat ik overtijd was. De eerste keer heb ik pas getest op 7 dagen na NOD De tweede keer heb ik getest op de avond van mijn NOD