Wat is het " vruchtbaarheidsprobleem?"

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by germini, Oct 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dus Josien....het kan in onze situatie wel :-D

2. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Het kan zeker ;)... mooi hè die MMM!

3. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    Jeetje meiden, wat een hoop reacties! dankjullie wel voor jullie openheid en laten we hopen op een wonder voor ons!

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    en ook hier super slecht zaad/tot geen zaad

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Ik doe mee met Josien en Elmo... Super-belabberd zaad. Veroordeeld tot "zoek-ICSI" ;).

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hier ook zeer slecht zaad waardoor in 2007 op de wachtlijst voor ICSI. Op de valreep toch 1 goede zwemmer, waardoor spontaan zwanger en een prachtzoon!

7. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik heb geen/zelden een spontane eisprong, ben nu met 2e ronde Clomid begonnen. Toon heeft vandaag zijn visjes binnengebracht, hopelijk zijn die wel ok en anders zien we weer wel...

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn schildklier is traag waardoor ik snel miskramen krijg en ook moeilijk zwanger word.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier dikke PCO! Geen eisprong uit mezelf! Mn man is 100% gezond!

10. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Hubbie slecht zaad
    Ik aantal maanden zeer onregelmatig geweest, nu weer wat regelmatiger..

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Hier slecht zaad...Volgende maand intake ivf!

12. 2bb

2bb Niet meer actief

Bij ons is het de kwaliteit van het sperma: te weinig en te langzaam. ik ben bijna "blij" dat ze iets gevonden hebben, want onbegrepen onvruchtbaarheid lijkt me echt heel erg!

groetjes

13. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    @2bb,
    Daar ben ik ook zo bang voor. het is enerzijds fijn als ze niets vinden, anderzijds ook frustrerend dat ze er dus ook niets aan kunnen doen!

14. 2bb

2bb Niet meer actief

@ germini: gaan ze je man ook onderzoeken? ook belangrijk nl. bij een vriendin van mij is zij eerst maandenlang door de mangel gehaald, bleek haar man verminderd vruchtbaar.... :(

15. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Bij ons is de oorzaak ook slecht zaad, bij mij de uitslagen gelukkig tot op heden goed!
    Inmiddels zitten wij ook in de MMM in afwachting van een aantal uitslagen.

16. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    pco en endometriose (met verklevingen in eileiders) gelukkig wel goed zaad! Hopelijk is er bij jullie een klein zetje nodig, want het hoeft niet altijd een lang drama te worden hoor, dus maak jezelf niet te bang!

17. germini

germini Fanatiek lid

May 29, 2008
    1,373
    0
    0
    @2bb,
    Dat weet ik eigenlijk niet zo goed, volgens mij onderzoeken ze in eerste instantie alleen mij, omdat mijn man al een kind heeft verwekt in een vorige relatie, maar dat weet ik niet zeker.

@ alle meiden,
    fijn dat er een forum is als deze zodat we alles met elkaar kunnne delen! kop op! Onze tijd komt ook hopelijk! (en liefst snel:) )

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

Jul 16, 2008
    2,447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb geen (regelmatige) eisprong uit mezelf dus sinds een jaar Clomid en dan gaat het goed. Mijn vriend heeft 1x zaadonderzoek gehad, 40% was maar goed helaas. Volgende week moet hij voor het 2e onderzoek om te kijken of er dan weer hetzelfde uitkomt.

Ik ben wel een keer zwanger geworden dus het kan blijkbaar wel bij ons alleen helaas miskraam.

Als het in jan 2008 nog niet is gelukt gaan we IUI of IVF ofzo proberen zei de gyn.

Deze maand ronde 26 (voor zover je daarvan kunt spreken als je in het 1e jaar na pilstop amper eisprongen hebt gehad).

Succes allemaal!

19. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Bij ons is ook slechte zaad de oorzaak, bij mij is gelukkig tot nu toe alles goed gebleken. Ben alleen 26 kg af moeten vallen om uberhaupt met IVF te mogen starten. Vanwege het slechte zaad gaan wij voor ICSI.

Succes allemaal!

Gr. Sabrien

20. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Cjpt, ik denk dat je januari 2009 bedoeld, staat ook foutief in je onderschrift... ;)

Share This Page