wat is het? zwanger of ontpillen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moederke, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ja is goed! Ik laat het ff weten.... :D
    Ben wel benieuwd! Volgens mij lopen we een beetje tegelijk! Leuk..

Succes.....

2. Niet meer actief

Suc6 met testen allebei ;)

3. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Veel succes en laat het ons weten heh! ;)

4. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    hello... nou had steeds van alles en nog wat.. en nu moet ik vandaag of morgen ongeveer mijn menstruatie krijgen en heb k nergens meer last van haha alleen nog een beetje aan mijn borsten.. heb al een testej gedaan deze was neg.. dus haha tog nog even afwachten op mijn menstruatie hoop dat dat ie wel snel komt:p

5. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Nou ik ben nog steeds niet ongesteld, had vrijdag de hele dag het gevoel dat het kwam, maar nee niks. Zaterdag op eens veel steken in mijn borsten.
    Vandaag een test gedaan, maar deze was negatief.
    Ging nu net naar de wc, en bij afvegen was het een beetje roze.
    Misschien komt me ongesteldheid op gang...
    Als het zo is, weet ik nu wel me cyclus, dus voor volgende keer makkelijker...

Nu maar afwachten..

6. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Nou ik ben gisteravond ongesteld geworden :( Nou weet ik wel gelijk dat me cyclus weer op gang is na de pil. En wanneer ik nu mijn eisprong heb enz.

Het is wel jammer aan de ene kant, maar nu weet ik wel dat ontpillen erg raar kan doen met je lichaam.

7. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    nou bij mij nog steeds niks
    geen gevoel dat ik ongesteld wordt helemaal niks nada
    vanochtend een test gedaan maar was negatief
    ben wel heel erg emoitioneel en chago maar dat komt denk door een probleem op t werk. nu maar wachten

8. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    oh diaantje.,, wel balen maar ook weer niet:p

bij mij nog helemaaal niets te bekennen heb alleen zo'n zin in schoonmaken ahhaha.. maarja heb al 2 testen gedaan alletwee nega dus tjah als k volgende week nog niet ben doe ik er nog een en anders ff langs de huis arts haha

9. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Nou spannend voor je!

Heb je verder nergens last van dan?
    Ik ga gewoon voor de volgende ronde... Nou kan ik het een beetje uitrekenen enz.

:D

10. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    nee eigenlijk niet echt wat raars ofzo.. wel last van me borsten meer me tepels:p:$..
    dus tjah.. en beetje lucht in me buik.. maar heb aan me baarmoeder gevoeld en dies laag en hard dus me menstruatie zal er wel aankomen vind ik niet zo erg als het maar niet zo lang duurt..:p denk niet dat ik zwanger ben want voel me niet echt anders dan anders ofzoo

11. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Wel raar dat je steeds wel vage klachten heb....
    Nu maar ff afwachten dan!

Succes verder....

12. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    nouw ben gisteren ongesteld geworden ..! en ben eigenlijk wel erg blij haha.. nu weet ik dat me lichaam zijn werk gewoon doet.. en het valt best mee.. 31 daagjes netjes toch:p?

13. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    O ok, nou ja wel jammer natuurlijk. Maar net als wat je zegt, je lichaam doet het. Zo'n gevoel had ik ook toen ik ongesteld werd.

Nou weet je ook je cyclus gelijk.. Nou kan je het goed uitrekenen enz.

Succes verder ;)

14. moederke

moederke Lid

7 jan 2008
    83
    0
    0
    ja idd.. ik heb wel erge pijn in me onderbuik zeg jeetje.. steeds samentrekkingen doet echt pijn nog nooit gehad haha..!

jij ook succes verder(K)!

15. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Hallo, 1 feb = testdag dus vanmorgen getest, maar negatief! Dan maar wachten op het :evil: tje en uitrekenen dan hè en klussen natuurlijk :p
    Iedereen veel succes!
    Dikke kus kiwiskiwi

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo,

Ook ik ben 31 december gestopt met de pil, daarna meteen ongesteld geworden (alleen erg lang) en niet meer met de pil begonnen. Op dit moment nog steeds niet ongesteld. Maar ik denk ook niet dat ik zwanger ben. Wel heb ik steeds pijn onderin mijn buik, maar dat heb ik eigenlijk altijd. Ik hoop eigenlijk snel ongi te worden, zodat ik ook een beetje mijn cyclus weet. NU verwacht ik het elke dag, maar komt er niks..
    Succes allemaal met zwanger worden.

17. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Hallo iedereen, ben sinds nieuwjaar gestopt met Diane 35 (8jaar geslikt)en op 2 februari heb ik mijn regels gekregen! Was zeer gelukkig hiermee (zeker omdat ik Diane heb geslikt!) maar... ik heb er zo van af gezien (2 dagen migraine, ontzettende krampen, pukkels bij de vleet, vettig haar en een hele week niets kunnen verdragen = ruzie maken). Omdat we eind maart trouwen hebben we besloten dat ik nog 2 maandjes opnieuw mijn pil inneem zodat ik geen last heb van al die rotsymptomen! Lees vooral pukkels (op mijn kin en voorhoofd staan al enkele exemplaren!)
    Ik drink ook al enkele weken 3koppen/dag brandnetelthee en maak mijn huid goed schoon, maar het helpt niet.. Dus voor mij geen trouwfoto's met pukkels en slechte zin... ik zal die dag al zenuwachtig genoeg zijn denk ik! Daarom terug aan de pil, hopelijk als ik weer stop (en dan is t voorgoed!) stelt mijn lichaam mij niet teleur.. Ik was er zo trots op! Heb schrik dat mijn lichaam later 'wraak' neemt en geen regelmatige cyclus meer ga hebben... :cry: Maar dat zijn zorgen voor later..
    Groetjes kiwiskiwi

18. diaantje1984

diaantje1984 Actief lid

17 jan 2008
    298
    0
    0
    Ik gebruikte ook altijd Diane - 35. Mijn cyclus is wel aardig op gang nu. Maar net als wat je zegt, krijg nu ook last van puistjes. Het is niet om aan te zien. Me huid voelt ook anders aan, droge plekken enz. Terwijl ik dat nooit had.

Maar ja dat komt wel weer goed hoop ik!

Maar je weet nooit of je lichaam straks je hele cuclys overhoop gooit. Je moet gewoon maar afwachten. Als ik jou was zal ik me nu richten op je trouwdag. Ik ben zelf 21dec getrouwd, en het is echt super. Maar helaas zo voorbij.

Veel succes nog met de voorbereidingen!

:D

19. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

20 jan 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Dankjewel diaantje, ik ga me nu vooral richten op onze trouwdag! Nu het begint op te korten, wordt t wel spannend en op je trouwdag heb je beter geen pukkels en pesthumeur hè! :) Ik ga ervan genieten!
    Veel succes met zwanger worden! En laat je niet doen door die pukkeltjes en droge plekjes, komt allemaal in orde! T is tenslotte voor een mooi doel hè :D Veel succes!

Deel Deze Pagina