Ik zat er ook al naar te kijken. Jamaar dan blijft het wel staan toch? Alleen kun je dan niet meer op de naam klikken om in het profiel te komen. Eerst zie je ts haar openingspost en daarna dat ze gequote heeft op Twisted Angel. Vind het ook erg vreemd. En Twisted Angel zit hier toch nog wel? Zie haar volgens mij nog steeds wel voorbij komen. Ontopic, ik denk ook een ding waar je je enveloppen/ post in kan stoppen.
Haha, wat er aan de hand is: Dit topic was begin dit jaar geopend, maar later weer heropend, en de quotes van reacties die je niet kunt terugvinden.. komt omdat de accounts niet meer bestaan van degenen die toen gereageerd hebben.. lijkt nu wel net of ik een gesprek voer met mezelf als je dat ziet! {Hmm.. ik begrijp ineens waarom ik steeds dingen kwijt ben } Servethouder idd al geprobeerd!
Is het een houder om wat kaarsen in te doen. Dat ie dan aan de muur hangt onder een kandelaar zegmaar. Als in vroegere tijden?
Misschien een snijplankje? Dat je de gesneden dingetjes in die overkapping doet en als je dan rechtop draait zo de groente enzo kan wassen doordat het een soort zeef is gelijk haha O nee zie dat hij hoge randen heeft
Skatje, haha ik bedoel niet als kandelaar zelf, maar als houder voor reservekaarsen. Zodat je in het donker niet misgrijpt.
een briefenbakje zo iets zelfde als al die bakjes op elkaar wat je ook weleens op kantoren ziet en dan ken je de blaadjes der in leggen met de open kant naar je toe
Is het niet gewoon een bakje om notitieblaadjes in te bewaren? Aan de kant waar geen wandje zit kan je de blaadjes er gemakkelijk uit halen. Haha, had de reacties van anderen nog niet gelezen, maar het werd dus al eerder geopperd.