Ik zou graag weten wanneer je nou echt een buikje krijgt, moet ik dan denken aan 3 maanden of 5 of anders? Ik ga namelijk in september trouwen, en wil dan eigenlijk wel een beetje normaal in mijn trouwjurk passen, dus durf nu nog niet te beginnen met proberen zwanger te worden, ben wel al vast begonnen met ontpillen. Toch zou er eigenlijk heel graag mee beginnen, wat zal ik doen? Ik ben zelf niet zolang (1.60) en weeg zo'n 55 kg, misschien dat dit uitmaakt?
daar kun je helemaal niks over zeggen van te voren factoren die een rol spelen: -is het je eerste kindje, dan meestal pas later een dikke buik -reageren je darmen sterk, dan worden ze lui en heb je zoals zoveel hier al met 10 weken een beginnende buik -baarmoeder gekanteld naar achteren of naar v oren ik denk dat je wel kunt zeggen dat je met 5 maanden al een buikje hebt. er is op deze site een meid die een probleem heeft met dr buikspieren waardoor dr buik nauwelijks groeit nogmaals niks over te zeggen van te voren
Hi Marloes, Dat is echt per vrouw verschillend denk ik. De ene heeft al heel snel een buik en de ander pas heel laat. Bij mij is het sinds 2 weken aan het toenemen, zowel mijn buik als de kilo's (dus met week 21/22 ongeveer), maar is nog niet een hele mega superbuik hoor, ik kan alleen niet meer verbergen dat ik zwanger ben (en dat is ook nergens voor nodig). Het zou dus beter zijn als het makkelijk te verstellen is........ Groetjes Cindy
inderdaad wat cindy zegt ik heb ook sinds week 20 21 echt een zwangere buyik. soms lijkt hij elke dag gegroeid
Het verschilt natuurlijk per vrouw. Maar ik ben nu bijna 20 weken en hij is echt bol nu. Zelfs met een dikke gebreide trui valt het nog steeds op dat ik zwanger ben. Mijn collega is 17 weken en kan (de meeste) van haar eigen broeken nog aan. Ze heeft een heel piepklein verdikkinkje zeg maar. Groetjes Miep
Bij mij (1e) is het nu zo'n 2 weken te zien en dat is vanaf zo'n 16/17 weken Wij hebben ook gewacht hoor, ben april vorig jaar met de pil gestopt, in augustus ervoor gegaan en in oktober getrouwd. En vlak daarna was ik ook zwanger. Het lijtk heel lang maar wat maken die paar maanden wachten eigenlijk uit. Ik wilde ook geen dikke buik in mijn geweldige Rembo jurk! Gr en suc6
Niemand wist haast van me eerste dat ik zwanger was als ze me nt kenden... had haast niets van buik op 35 weken. Daar gingen mijn dromen om lekker zwangerschapsbroeken aan te schaffen...
ik vind mijn buik in verhouding met mijn niet zwangere buik ook al wel opkomen nu of dat nou darmen zijn of niet ik ben er wel trots op hoor
Opvallend buikje vanaf een week of 18 en vanaf week 20 ging het hard een opgezette buik al vanaf een week of 10 (darmen)