hoi ik was aan het googlen en vond op een site een paar vrouwen die voor zichzelf gependeld hadden met een ring of ketting die je zelf altijd draagt hun uitkomst klopte dus heb ik het ook eens gedaan wie doet ermee en post het hier ff dus je neem je ketting en je trouwring of een gewone ring je houd je hand met de palm naar boven recht boven de grond je hangt je ring aan de ketting en legt je ring in je handen dan ga je 5x recht op en neer met je ketting en dan laat je hem hangen draait hij rond is het een meisje gaat hij heen en weer is het een jongen dan ga je tr 5x recht naar omhoog en omlaag en laat je die trg hangen en zo doe je voort tot de pendel stopt. mijn uitslag is 1 jongen = jammr genoeg uitgedraait op mk 2 meisje = is ook een mk 3 jongen (klopt! mijn zoontje jason hij word nu 9j) 4 jongen (was van een tweeling en heb dit zoontje verloren) 5 meisje (klopt! mijn dochtertje kitana die samen behoorde met mijn zoontje van de 2ling) 6 meisje ( klopt! mijn kleine meid kayleigh) 7 jongen (mk) 8 jongen 9 meisje 10 jongen volgens wishgirl ga ik nu in maart zwanger zijn van een jongen volgens iemand van een andere site zou ik ook nu zwanger zijn deze maand van een jongen ! we zullen zien he! hopelijk zijn er nog waarvan het pendelen klopt he
Hoi Lovely, Losse pendeltopics zijn niet toegestaan. Net zoals alle anderen doe ik ook deze op slot. Groetjes Elvira Moderator