Mijn dochter is gister weer naar het ziekenhios geweest. er was een echo van de blaas, nieren etc. gemaakt omdat ze al een aantal keer blaasontsteklng heeft gehad. Nu is gebleken dat ze last van obstipatie heeft waarvoor ze al medicijnen krijgt. Maar nu is op de echo ook het volgende gezien: In de baarmoeder is de blaas van de baby dmv. de urachus verbonden aan de placenta. Deze verdwijnt na de geboorte, echter dit is bij Lotte niet gebeurt. Dit zou ook een oorzaak kunnen zijn van de blaasontsteking. Als ik google krijg ik alleen info over natte navels, meestal vrij snel na de geboorte ontdekt, waardoor er urine via de navel komt. Kan echter niets vinden over wanneer dit ontdekt wordt bij een peuter. Na overleg met het sophia moet onze hummel nu een onderzoek krijgen waarbij zij via een catheter een vloeistof in de blaas krijgt en die vervolgens weer uit moet plassen. Jullie zullen begrijpen: leuk is anders, vooral voor haar. Alle beelden moeten dan opgestuurd worden naar het Sophia waarna we verder horen hoe of wat. Heeft iemand ervaring of kennis van wat ik bovenstaand heb verteld?? Alvast bedankt!