Wat is hier aan de hand?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tranquila, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Hoi dames,

Snel na de bevalling was mijn cyclus weer op de rit variërend tussen 33-35 dagen. Gauw hadden wij de wens voor een 2de.

Op 12 december na een cyclus van 35 dagen begon mijn menstruatie. 31 december begon ik weer te menstrueren dus na 19 dagen, het was veel en heel donker daarna werd het fel rood (sorry to much information).. Dit hield 5 dagen aan. Daarna hebben we het gezellig gehad, niet echt op de dagen gelet. Op 18 januari had ik vreselijke kramp en steken ik kon niet eens recht op staan (eisprong? innesteling?). De dagen erna was ik erg duizelig als ik wou opstaan en voelde ik steekjes rechts. De steken herken ik van mijn vorige zwangerschap.

Alleen nu het gekke elke avond als ik bed lig voel ik wat bewegen in mijn buik. Ik heb al getest maar de test gaf negatief aan. Ik weet zeker dat ik wat voel en het zijn niet mijn darmen of ik begin gek te worden haha :p. Ik weet ook dat je in zn vroege stadium niks kan voelen. Maar ik voel toch echt wat. :)

Wat denken jullie? Ik heb hier verder geen ervaring mee voor al die menstruatie na 19 dagen baart mij zorgen eigenlijk..

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Die kans is heeeeeel erg klein dat je een baby voelt bewegen want dat voel je meestal pas rond de 20 weken en bij een tweede misschien iets eerder maar echt niet voor de 12 weken zwangerschap.

Waarom zouden het je darmen niet kunnen zijn? Die liggen ook wat lager in je buik he?

3. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Ik weet het maar dit voelt anders, ik steek mij zelf de gek aan haha wil weer te graag denk ik.. Maar buiten dat om die menstruatie na 19 dagen en die heftige steken wat kan het zijn? Is mijn cyclus weer van streek?

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik denk dat die steken je eisprong is geweest, tenminste de laatste groeispurt van de follikel
    Die beweging kan toch echt wel je darmen zijn hoor, de afgelopen 16 cyclussen heb ik zo veel verschillende 'bewegingen' gevoeld in mijn buik, en sommigen echt te vergelijken met een groeiende baarmoeder of de eerste 'plopjes' van beweging die je voelt tijdens zwangerschap maar tot nu toe nog maar 1 keer zwanger geweest tussendoor

Vergeet niet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden

5. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    O zo herkenbaar.. ik was er ook van overtuigd dat het niet mijn darmen waren, maar sterk leek op een kindje in mn buik. Wat het nou geweest is, geen idee vast darmen en waanbeelden maar ik was zeker niet in verwachting.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Een zwangerschapstest blijft de gehele zwangerschap positief aangeven, dus als je nu negatief test, ben je (nog) niet zwanger.
    En die bewegingen kunnen zeker wel dansende darmen zijn. Zelfs ik zie mijn darmen zelfs wel eens aan de buitenkant bewegen! Het voelt inderdaad net een baby. En ik ben echt niet zwanger.

Er was zelfs vorig jaar eens een topicstarter die ondanks negatieve urinetesten en bloedtesten er heilig van overtuigd was zwanger te zijn. Want ze voelde een baby bewegen. En het konden echt niet haar darmen zijn. Ze dacht 16 weken te zijn en liet een pretecho doen. Intussen koesterde ze haar bewegende "baby". Op de echo was niks te zien. Het ware toch echt haar darmen geweest. Eigenlijk best sneu voor die TS.

Wat ik maar wil zeggen, is dat je niet met stelligheid kunt beweren dat het je darmen niet kunnen zijn. De kans is juist zeer groot dat dat het juist wel is.

Verder vrees ik dat je cyclus wat op de hobbel is :(

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Jeetje wat heftig inderdaad! Nee ik kan wel reëel nadenken een negatieve test is een negatieve test. En als je iets heel graag wil ga het ook echt geloven. Over een paar dagen mag ik testen dan heb ik duidelijkheid waar de symptomen vandaan komen.
    Bewaren

Deel Deze Pagina