Wat is hier aan de hand?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lieke87, 8 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    ik ga morgen nog een consult met lactatiekundige aanvragen... ik kan wel wat met al jullie advies hoor, maar ik denk dat ik het toch ook van een deskundige wil horen... ben er flink onzeker over wat ik moet doen dus ik blijf 't voorlopig maar even doen zoals ik 't doe, dan maar even blijven aanmodderen. Hopelijk komt de lactatiekundige met adviezen die echt voor langere tijd gaan werken... heb al een consult gehad, heeft tijdelijk geholpen maar niet voor langere duur... helaas. Alvast bedankt voor jullie meeleven en adviezen. :)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Succes, en advies vragen aan een lk kan nooit geen kwaad. Zeker doen, snel bellen morgen ochtend!

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Lieke: goed dat je een lk gaat bellen. Deed ik in het begin ook regelmatig. Vaak had ze relatief simpele adviezen en was ik daar heel goed mee geholpen.
    Laat je nog even weten wat ze zei ?

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je kunt ook met VBN of LLL bellen. Dat is gratis, en dan krijg je vaak ook al goede tips.

5. Lieke87

Lieke87 Actief lid

11 sep 2007
    308
    0
    0
    Elburg
    bedankt voor al jullie tips en adviezen enz... ik heb de lactatiekundige nog niet gebeld want het gaat de laatste twee dagen juist weer wat beter; hij lijkt rustiger te zijn tussen de voedingen door en spuugd ook minder; niet meer die hele golven van voeding tot voeding. Ik laat hem nu tussen het drinken door even boeren; vind hij inderdaad niet leuk maar het lijkt wel te helpen. Voor het drinken is hij nog steeds onrustig maar ik denk dat dat wel zo blijft. Ik laat de eerste melk wegstromen nu, probeer zo min mogelijk te kolven. Hij verslikt zich nog wel eens maar niet zo heel veel meer.

Deel Deze Pagina