ik ga morgen nog een consult met lactatiekundige aanvragen... ik kan wel wat met al jullie advies hoor, maar ik denk dat ik het toch ook van een deskundige wil horen... ben er flink onzeker over wat ik moet doen dus ik blijf 't voorlopig maar even doen zoals ik 't doe, dan maar even blijven aanmodderen. Hopelijk komt de lactatiekundige met adviezen die echt voor langere tijd gaan werken... heb al een consult gehad, heeft tijdelijk geholpen maar niet voor langere duur... helaas. Alvast bedankt voor jullie meeleven en adviezen.
@Lieke: goed dat je een lk gaat bellen. Deed ik in het begin ook regelmatig. Vaak had ze relatief simpele adviezen en was ik daar heel goed mee geholpen. Laat je nog even weten wat ze zei ?
bedankt voor al jullie tips en adviezen enz... ik heb de lactatiekundige nog niet gebeld want het gaat de laatste twee dagen juist weer wat beter; hij lijkt rustiger te zijn tussen de voedingen door en spuugd ook minder; niet meer die hele golven van voeding tot voeding. Ik laat hem nu tussen het drinken door even boeren; vind hij inderdaad niet leuk maar het lijkt wel te helpen. Voor het drinken is hij nog steeds onrustig maar ik denk dat dat wel zo blijft. Ik laat de eerste melk wegstromen nu, probeer zo min mogelijk te kolven. Hij verslikt zich nog wel eens maar niet zo heel veel meer.