Kan het niet vinden

Discussie in 'De lounge' gestart door bonnievdakker, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Misschien kan iemand mij helpen. Ik heb hier een tijde terug in een topic over spaarrekeningen een website gezien waar je de rente kunt berekenen. Je typt dan in hoeveel er nu op de rekening staat, hoeveel er eventueel per maand gestort wordt en wat de rente is. Het programma berekend dan hoeveel er over bijv 18 jaar op de rekening staat. Ik ben aan het zoeken geweest met de zoekfunctie, maar kan het niet vinden. Weet iemand misschien waar het staat of wat de site is?

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik had hier in de lounge op pagina 4 of 5 een topic over financiele zaken gezien. Staat het daar niet bij?

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Volgens mij kan je dit bij banken zelf uitrekenen, ik weet dat het bij DSB(zilvervloot) kan, en bij de postbank geloof ik ook.

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
  5. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    @vosje2000
    Nee dat is niet het topic dat ik bedoel. In het topic dat ik bedoel stond een algemene site en niet van een bepaalde bank. Je kon dus zelf de rente invullen en zo vergelijken wat het zou schelen per bank. Ik wil graag uitrekenen wat het Tijn oplevert als we 5 euro in de maand automatisch overmaken. Kan het niet uitstaan dat ik het niet kan vinden!

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ik ben ook benieuwd, willen ook gaan sparen voor Tijn!(leuke naam he;))

Zo is de vraag ook weer ff naar boven gehaald!

kus miek

7. misschien kan je die vraag stellen in dat financiele topic, en hebben ze daar een linkje voor je?

Deel Deze Pagina