ik was vanmiddag bij de kruidvat omdat de luuf bijna op was,en toen drukte ze mij het huismerk vapo-lucht zal in de handen. de helft goedkoper zegt ze!! maar nu lees ik dat het niet voor kinderen onder de 7 gebruikt mag worden,en ook niet als je zwanger bent of bv geeft. nu geef ik geen bv meer,maar vind het toch wel een beetje zorgwekkend. ik bedoel ze wist dat het voor mijn kindje van 13 maanden is
Heb je het al gebruikt? Zo niet dan zou ik het ook niet gebruiken en morgen ermee teruggaan. Als het al wel gebruikt is dan zou ik me voor de nacht niet zoveel zorgen maken maar alsnog morgen terug naar die verkoopster om te vragen waarom ze je iets adviseert wat je voor je kindje nog niet eens mag gebruiken.
Oohoo..! Wat een slecht advies! Dat blijkt wel weer... nooit zomaar zulk advies opvolgen, maar zelf lezen. Ik zou het ook niet gebruiken maar weer gewoon luuf kopen! Als je het wel hebt gebruikt, misschien even proberen weg te halen?
Ik zou t niet gebruiken en terug gaan! Slecht advies hoor... Volgens mij is die geur vele malen sterker!
ja echt he hb niet gebruikt had nog beetje luuf staan,had eerst gelezen. ben terug geweest.....zij gebruikte het ook bij haar dochtertje....tja uh dit gaat wel over een kind van een ander he,waarom risico nemen dan?? jaja sorry...
Mag je niet gebruiken bij zo'n jong kindje. Daar moet je speciale baby balsem voor gebruiken. Wat een slecht advies!