wat is hydrofiel?

Discussion in 'De babyuitzet' started by kissie, Sep 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Wat zijn hydrofiele luiers en washandjes e.d. Hebben jullie speciaal nieuwe washandjes en handdoeken gekocht voor de kleine?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Hydrofielluiers zijn hele zachte doeken om de baby mee af te drogen en om onder het hoofdje te leggen in het ledikantje. De washandjes ga ik ook kopen, want je beseft eigenlijk niet hoe hard de gewone washanden zijn.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Met hydrofiele doeken en washandjes kom je goed in de plooitjes, omdat ze zo dun zijn. Dit is heel belangrijk bij kleine baby's! Verder nemen ze veel vocht op!

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Idd verder gebruik je die doeken vaak ook op het aankleedkussen, in de kinderwagen, onder het hoofdje enz.

5. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik ook de hydrofiele washandjes en luiers. Tip van me kraamverzorgster na het wassen van de hydrofiele washandjes en luiers ze niet strijken. Ze nemen dan meer vocht op.

6. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    leg je dan 1 hydroluier onder het hoofdje of meerdere? opgevouwen ofzo? of bijna plat nog?

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

@ Bar: in het bedje vouw ik de doek in een punt, kijk maar eens op mijn site, daar staan foto's in waar je het ziet. De punt leg je trouwens naar beneden! Er staat ook 1 foto in mijn album hier, die van 18 augustus, alleen ligt daar ook nog een spuugdoekje onder haar hoofd.
    In de box heb ik ook een punt eronder liggen, en in de wagen gewoon 1 keer dubbel.
    Het is niet bedoeld als kussentje zeg maar, maar voor als de baby iets overgeeft of zo. Dus gewoon 1 x dubbel vouwen en 1 per keer.
    O ja, met dit warme weer heb ik ook een luier onder haar in de maxicosy, in de auto zweet ze erg omdat het zo warm is en die luier neemt veel vocht op!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja wat de dames hier zeggen sluit ik mij bij aan, die luiers zijn echt superhandig, je kunt er niet genoeg van in huis hebben.
    En idd in de maxi cosi is ook handig, want daar zweten ze heel snel in.
    Ik heb de luiers ix dubbel in kinderwagen en ledikant liggen, maar hoe ze zijn gevouwen maakt volgens mij niet zoveel uit.

Share This Page