Hahaha zo gaat het hier dus ook DE HELE DAG Niet normaal stil kunnen staan zonder die dansen. Er worden hier hele shows weg gegeven. Moeten mijn man en ik zitten en hun gaan optreden. Ik doe zelf trouwens ook wel eens mee En verder dino plaatsjes ( en tattoos, de jongste zit er helemaal onder. Adidas slippers ook. Pokémon ook maar dat spelen mijn man en ik ook dus dat bleeft wel in leven.
Hief is eigenlijk niks echt in op het moment... Ja aftellen tot de vakantie De jongens hangen vooral in de pannakooi op het schoolplein en zijn druk met WK poules. De meiden hangen vooral in het klimrek. Fortnight heb ik moeten googlen, niemand in de omgeving nog over gehoord...
Mijn dochter komt gister thuis, mam ik heb een stringetje van mijn vriendin gekregen! Een stringetje?! Ja zo'n touwtje zegt ze. Oh dat. Ja daar kan je met je vingers van alles mee maken kijk maar. Ja dat ken ik wel. Nee kijk zo mam. Geef maar even. Oh, kan jij dat ook? Ja schat zelf je vader kan dat. Oh wow hoe doe je die? Ztringz zijn hier dus ook de nieuwe rage.
Bij mijn oudste Fortnite en bij mijn jongste zelf slijm maken met lijm, scheerschuim, kleurstof en wasmiddel.