Bloedverlies, wie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kissesandiloveu, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi dames,

Ik ben 26 weken en 2 dagen.. Ik kwam er gisteravond achter dat ik last had van bloedverlies, vanwege 2 miskramen kreeg ik een paniekaanval en de verloskundige was er binnen 15 minuten om me gerust te stellen. De baby d'r hartje klopte gewoon goed & later voelde ik de baby ook gewoon schoppen.

Vanavond voelde ik de baby ook gewoon schoppen, maar toen ik op de wc kwam had ik weer last van bloedverlies.. de verloskundige weer gebeld maar die zegt dat ze er weinig aan kan doen, als het erger wordt dan wilt ze me naar de gyneacoloog sturen, maar ze heeft me aangeraden om heel erg rustig aan te doen, voordat ik verplicht bedrust krijg. Ik snap het niet echt want ik doe helemaal niks raars, til niet zwaar en heb vandaag heel rustig gedaan.. bijna niks eigenlijk. Ik vind het zo irritant, ik heb heel de tijd het gevoel alsof ik aan het vloeien ben, word er echt onzeker van!

Wie heeft hier nog meer last van/last van gehad?

Liefs

2. Belletje

Belletje Lid

23 mrt 2009
    76
    0
    6
    Hoi hoi,

Ik heb dit alleen in het begin van de zwangerschap meegemaakt. Ik vind het genoeg redenen om naar de gynaecoloog doorgestuurd te worden, maar goed. Je berichtje is van een paar dagen terug... Hoe is het nu met je?

Groetjes Belletje

3. Heyhey,

Het is nu bijna over, komt geen nieuw bloed meer los. Ik heb donderdag een afspraak bij de verloskundige, ik ben benieuwd wat zij ervan zegt. Vindt het wel beetje eng!

Liefs

Deel Deze Pagina