Dag dames, Ik heb al weken last van een aantal symptomen, maar alle test wijzen negatief uit. Ik heb erg last van buikkrampen 1,5 week geleden enorme last van bultjes en jeuk over mijn hele lichaam misselijk trek, om de zoveel tijd moe, extreem moe, hele dagen op de bank kunnen hangen moe-heid. hoofdpijn ook paar dagen last van gehad. Nu is het zo dat ik op 23 mei heb gebloed, ik dacht, ja hoor, ben ongesteld geworden. Maar mijn menstruatie duurt altijd minimaal 5/6 dagen, en dan ben ik nog niet echt helemaal 'schoon' om het maar zo te zeggen. Op de 23e heb ik een beetje gebloed, daarna niet meer, in de nacht weer gebloed en dat was het. In de loop van de dagen daaropvolgend een paar druppels, heel af en toe en niet elke dag. Druppels waren rose. Nadat ik afgelopen week weer had getest en de test weer negatief bleek te zijn, had ik de hoop opgegeven. Maar ben vandaag wakker geworden met hevige buikkrampen, soort ongesteldheidskrampen, terwijl ik het pas komende week moet worden. Dit had ik dus ook vorige maand, vreselijke buikkrampen, moe etc. Ik weet niet wat er met mijn lichaam aan de hand is, ik wil nu ook niet meer testen, wacht mijn maandelijkse menstruatie af. Iemand die zich hierin herkent?
Ik weet of je de pil hebt geslikt en hoe lang je daar dan mee gestopt bent, maar anders is het misschien nog ontpillen?
Nee, heb de pil nooit geslikt, en ben daarvoor wel gewoon ongesteld geworden. Ik ben ook licht in mn hoofd, heel vreemd.
hoi hier ook last van ... ben nu sins een kleine 2 week echt heel erg moe en sins een paar dagen ook meer moe en last van duizeligheid vorige week getest (zie album ) maar die van zaterdag en gister van kv geven negatief aan dus snap er oook niks meer van ... ben 5 juni ongi geworden inv 8juni ook maar tot zondag middag en daarna tot dins alleen maar roze bij het afvegen af en toe steekjes in bijn boobs .. opgezette buik vooral s,middags en s,avond heel vaak plassen ...hcg geprikt die is prima 8.2 dus daar ligt het niet aan .... of het is niet goed gegaan of gewoon een korte cyclus en de symt komen van de aanst ongi en eisprong hier ook nog maar even afwachten maar herken het zeker is sloopend die onzekerheid en zeker na zon korte menstuatie (zonder krampen) pfff liefs angel
Precies! Ik bloedde, vind het nog steeds geen ongesteldheid, maar had wel ontzettende krampjes, heel erg krampjes en die week voor de bloeding ook. Ik hoopte misschien dat het gewoon wat innestelingsbloeding was, maar nu zit ik 1 week voor mijn volgende menstruatie en nog steeds is die test negatief, zou inmiddels toch wel positief moeten zijn?! ook kv test. Ik ging berekenen en zou inmiddels 5 weken zijn, ach...zo moet ik niet denken, als ik bij mijn volgende menstruatie niet bloed, dan heb ik wat meer zekerheid hopelijk... ik begrijp ook jouw situatie!
ja dan had die inderdaad al posi moeten zijn ... maar ff de volgende ongi afwachten dan weet je zeker meer .... en ik had juist totaal geen krampje ook daarvoor niet had wel zon gedachte dat het wel eens raak zou kunnen zijn omdat ik dit keer totaal geen kwaaltjes had na mij ei en normaal wel pff ... maar ja als ik mij ei pas de 27 of 28e mei heb gehad wat ik zelf ook denk dan klopt het allemaal wel maar dan moet hij eind vd week ook wel ech posi zijn anders was het vals alarm of niet goed gegaan ... wens je heel veel susces verder en hou het in de gaten hoe het verder gaat met je .. liefs angel