Ik ben echt nog maar net zwanger. Maar was benieuwd naar jullie mening. Mijn zoontje heet Donovan spreek je uit als donnefun welke naam pas daar goed bij vinden jullie. Jongens en meisjes namen.
Spreek je het echt uit als don-ne-fun of bedoel je meer don-ne-vun? Ik vind het lastig.. -Jason -Jayden -Damian -Hayden -Col(l)in -Sadie/Sadey -Hailey -Grace -Madeline (Mè-de-lin) -Julia (op z'n Engels uitgesproken als Djulia)
Amelia Madison Brielle Adelaide Savannah Ruby Olivia Abigail Caleb Peyton Tristan Atticus Jace Connor Brayden
Ik persoonlijk vind Armando helemaal niks maar de namen die jij mooi vindt zijn gewoon mijn smaak niet. Smaken verschillen..gelukkig maar
Brandon Justin Damian Jason Kelvin Marnix Rowin Collin Abigail Shannon Kaylee Megan Maxime ( op zijn engels ) Caitlin Lesley
Dank jullie wel. We zijn er over aan het nadenken. Is altijd moeilijk. Colin vind ik een hele mooie naam maar zo heet ons neefje al.
Ayden Braydon Brandon Calvin Cameron Devin Doné Ferrald Gyam Ilay Ivan Ivar Joas Jayson Jeremy Kyano Kyan Lorenzo Liam Levi Mika Moreno Nigel Kyenzo Owen Quinten Rayvano Sem(my) Tyler Reagen Jayce Bruce Duncan Deacon
Amenda Britney Caylee desteney Ivana Jaydee Kayleigh kyra Lynn Lynsey Macey Mandy Naomi Noa Olivia Romy Rachelle Stella Svenja Sorayah Serena Sylvana Tara Tanell Janelle Victoria Vajén Vanessa Verena Xantie Yva Ziva
Ik zou er een amerikaanse/engelse naam bij houden ipv een italiaanse/spaanse. - Mitchell - Jordan - Reece - Rylan - Christopher - Scott - Dylan - Madison - McKenna - Morgan - Alyssa - Alexis - Brooke
Ik vind Taylor voor een meisje altijd heel leuk. Helaas heeft mijn vriend die genadeloos afgeschoten.. (zijn smaak is Fries/Hollands) Maar misschien vind jij m wel leuk? Maar wel lastig. Ik vind Julia op zn Engels idd ook leuk bij Donovan.