De naam die we nu hebben voor onze dochter is officieel geen top 10 of top 20 naam. Maar hij verschilt maar 1 letter met een top 10 naam. (Sophia / Sophie) Toch ken ik niemand met 1 van beide namen in mijn omgeving. Bij mij ligt het ook gewoon aan de naam of ik 'm leuk vind of niet. Ik vind namen als Emma en Julia ook heel mooi, zijn top 10, maar ken geen kindjes met die namen in mijn omgeving.
Ik heb dat maar met één naam gehad en dat was de naam 'Jayden'! Het leek wel alsof elk jochie wat geboren werd zo moest gaan heten. Verder vind ik de naam leuk, of niet. Kan mij niet zoveel schelen in welke top deze staat
Ik denk dan: "Tuurlijk! Weer een erbij!" Ik vind de top 10 namen ook echt niet mooi, de meeste zijn niet mijn smaak, dus echt mooi kan ik de naam dan ook niet noemen. Sommige zijn mwah, maar de meeste zijn totaal niet mijn smaak.
Ik denk jeeej ze hebben een kindje .. ik moet meestal eerst een tijdje wennen aan namen voordat ze echt zakken.
ik vind het niet saai wat hun vinden de naam mooi, maar ik hou meer van namen die je heel weinig hoort onze zoon heet namelijk C.edric komt bijna niet voor.
Ondanks dat wij een top 10 naam hebben, hebben wij ongelooflijk veel reacties gehad dat iedereen het zo'n mooie naam vindt! Zelfs van mensen die we amper kende...
Ik heb wel zoiets oke weer 1, en hmm niet mijn smaak maar als mensen het wel mooi vinden moeten ze dat zelf weten.
Ik heb geen idee welke namen er in de top 10 staan .. bram volgens mij toch? en Emma.. Ik vind het leuke namen!
Tja zelf heb ik niks met popi-namen... Komt ook vooral omdat ze vooral nederlands zijn en das niet mijn stijl... Maargoed denk dan altijd hmm ik had mijn kindje anders genoemd haha... Wat bij ons ook klopt overigens
Ik denk dan altijd: Hm, lekker orgineel..... Niet dat iemand pérsee orgineel moet zijn bij het kiezen van een naam, als hun dat dé naam vinden, prima hoor. Maar ik vind het idd zoals eerder genoemd nogal inspiratieloos en fantasieloos en een beetje ''volgens het boekje''. Maar goed, ik ben ik en ik , en ik let bij het kiezen van een naam waarschijnlijk weer op andere dingen.
Gewoon 'leuk', hij staat niet voor niets in de top 10 haha! Dat het niet origineel is oké, maar ik vind lang niet alle originele namen mooi... Soms denk ik dan juist: 'dan had je beter voor een top 10 naam kunnen gaan'. En daarbij, waarom moet iets altijd maar origineel zijn om leuk en niet saai te zijn?
Nou ben ik erg benieuwd hoe jij dan heet Haha! Ik vind niet alle namen uit de top10 mooi, maar vaak toch nog een stuk beter dan de zelfgeknutselde namen die je ook vaak voorbij hoort / ziet komen.
Ik had echt geen flauw idee dat Tim zo hoog stond.. Tja, wij vonden het een mooie naam en in onze omgeving kan ik me niemand voor de geest halen met die naam.. dus nee, hier geen negatieve reactie bij een top-10 naam
En om een of andere reden dacht ik dus ook dat de top 10 namen allemaal van dat soort namen waren. Vind Jayden namelijk helemaal niet lijken op de naam Tim, en ook totaal niet Nederlands klinken (Tim wel ja.. )!
De naam Anna is in 2010 aan iets minder dan 2% van de meisjes gegeven. Dus zo groot is de kans nou ook weer niet dat je vele Anna's in één klas hebt Maar eerlijk is eerlijk, wij wonen in een klein dorp en ook al zou het De Naam zijn voor ons, als er dat jaar (over het jaar ervoor, want combi-klassen) al een kindje is geboren met die naam, wordt het toch echt iets anders..
Tim IS ook een geweldige naam..... Ik ken verder ook geen 1 Tim in onze omgeving en wij kregen alleen maar leuke reacties moet ik zeggen. Dus totaal geen spijt van, al moet ik zeggen dat me dat weinig boeit, wat anderen van Tim vinden. De andere 3 van mij, hebben geen top 10 naam maar wel gewoon bekende namen, niks geks,aparts of geknutseld.