Leerkracht in het basisonderwijs. Veel ervaring bij de kleuters, komend schooljaar weer een keer groep 3. Maar over drie weken eerst vakantie en zwangerschapsverlof!
Docent maatschappijleer en wiskunde.. Voor de eerste bevoegd en de tweede ben ik nog deeltijd hbo aan het doen.. Dit alles op ZZP basis.
Ik ben keukenhulp bij een hamburgerrestaurant. Nee niet bij grote gele M. Ik heb de opleiding directiesecretaresse gedaan en diploma behaald.
dokter verpleegster kok schoonmaakster psycholoog manager butler wasvrouw breng en haalservice lerares eventplanner sinterklaas kortom gewoon moeder
Administratief mdw hypotheken (op senior niveau). Ben hier nooit voor geschoold maar heb alles mezelf aangeleerd Ik heb mijn havo/hbo diploma voor afdelingssecretaresse. Ben dat ook 5 jaar geweest, maar is toch niet helemaal meer mijn ding.
Volg de opleiding verzorgende ig .. Daarna verpleegkundige en werk nu als verzorgende ig in de thuiszorg
Ik vlecht en steek haren op en verkoop knipjes, elastiekjes en speldjes. (Bruiloften, kinderfeestjes, open dagen etc)
Ik was tot vorig jaar werkzaam als verpleegkundige maar door de wisselende diensten en het werk van mn man (Die werkt offshore en heeft geen rotatie, kan dus elk moment opgeroepen worden weg te gaan) ben ik moeten stoppen en werk ik nu als gastouder. Juist; voor ouders in de zorg!
Ik werk momenteel op de klantenservice afdeling van een groot telecombedrijf, maar dat is tijdelijk want ik zit in mijn tussenjaar. Ik heb mijn bachelor Rechtsgeleerdheid aan de uni gehaald vorig jaar en begin na de zomer met een master.