Bedrijfsleider bij een houthandel. En dat terwijl ik 3 maanden geleden nog voor een uitzuigbureau werkte met iets meer dan het minimumloon en het verschil tussen een luciferhoutje en een boom nog niet wist
Ik ben Onderwijsassistente en werk 5 ochtenden. Momenteel werk ik voornamelijk met kinderen die uit Syrië en Ethiopië gevlucht zijn en vorig jaar bij ons op school kwamen.
Overdag ben ik mama en in de avond werk ik in het lab waar ik onder steriele omstandigheden mij bezig hou met enten van orchideeën.
Ik ben geen deurwaarder. Ik maak de stukken die de deurwaarder langs brengt en ik bepaal welke actie wordt ondernomen. Soms worden we bedreigd of uitgescholden. Gek genoeg zijn mensen ons vaak dankbaar omdat we meedenken en tips geven uit de ellende te komen. Veel is mogelijk mits de afspraken maar nagekomen worden!
Op papier financieel medewerker, In werkelijkheid nu 80/100% afgekeurd en mijn eigen bedrijfje in traktaties en taarten /cake decorator .
Ik doe (wetenschappelijk) promotie onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam fulltime. In sept wordt ons eerste kindje geboren en ga ik 4 dagen ipv 5 werken