Denk totaal niet aan kerst... Komt omdat er bij ons in de straat 2 jongens wonen die Noël heten... Dus denk meteen daaraan..
Hmm niks stoers aan, juist een erg softe naam voor een jongen. Ik twijfel omdat ik niet van softe namen hou maar de klank vind ik wel leuk. Noelle stond hier op een lijst voor een meisje, vinden wij mooi. Voor een jongen was het geen optie, niet stoer genoeg.
Erg leuk, ik had hem op mijn lijstje bij de derde, maar mijn man wilde niet. Nu zit er een kindje op de school van de oudsten met die naam, en blijf hem leuk vinden
Wauw wat veel reacties al!!! Bedankt allemaal. Wij denken inderdaad ook meteen aan kerst maar dat stoort ons niet. Het softe er aan is wel inderdaad wat wij ook wat minder vinden, ik heb liever een wat stoerdere naam. Hij blijft hoog (en nu nog op 1) staan!
@ Fides die hebben we inderdaad ook even genoemd, net als Joël, maar vinden we niet zo mooi als Noël. We hebben ook voor een meisje (mochten we een tweede kindje krijgen ooit en het is een meisje) Romée, dus dan is Roël en Romée zo hetzelfde. Maar wel heel lief dat je mee denkt!!!
Leuk als het met kerst geboren gaat worden om hem die naam te geven. Maar de naam andersom vind ik eigenlijk mooier, Leon ... is misschien niet echt meer van deze tijd, maar toch leuker (vind ik)
Ik vind het een hele mooie naam, stond bij mij ook op het lijstje voor als de baby een jongen wordt, maar man vond het niks helaas.