Meiden, Af en toe kom ik in deze topics een kijkje nemen om te zien hoe het jullie vergaat. Ik wil even iedereen die bezig is in de mmm een hart onder de riem steken en zeggen dat ik het echt heel knap vindt hoe jullie hiermee omgaan. Ik weet niet af ik zelf zo sterk zou zijn. In ieder geval wil ik iedereen heel veel succes en sterkte wensen. En ik hoop natuurlijk dat jullie heel snel zwanger raken! Heel veel groetjes, Noa
vind ik ook petje af voor alle meiden die zolang bezig zijn.. ik ben nu al soms verdrietig en ben pas net begonnen.. echt knap hoor
Noa goed om dit af en toe te horen hoor. Uiteindelijk groei je er zelf verder in en meestal verleg je ook steeds je grenzen, denk dat jij het ook wel aan zou kunnen, maar ik hoop vooral dat je daar nooit achter hoeft te komen! Dus dat het snel raak is voor je.
Wat een ontzettend lief gebaar! Ook ik hoop van harte dat je hier nooit hoeft te komen en dat het snel gaat lukken. Ik ben het met Aldonza eens dat je erin groeit; je verlegt steeds je grenzen. Ik denk dat iedereen het kan, als je dat wil. De een zal er alleen positiever mee omgaan dan de ander. Nogmaals dank voor je attendheid; doet idd goed! Jij ook heel veel suc6, he meis
Ik sluit me ook aan bij de meisjes. Het grenzen verlegen gaat op de automatisch piloot. Het is ook echt wel belangrijk dat je positief de behandelingen in gaat, je goed kan praten met je partner enzovoort. Het is lief dat jullie de moeite nemen om ons een hart onder de riem steken. Groetjes, Elvira
Lieve meiden, Het minste wat ik kan doen is jullie een hart onder de riem steken en met jullie meeleven. En natuurlijk hoop ik dat het bij ons niet zover hoeft te komen. Maar mocht het zo zijn, dan weet ik zeker dat hier hele lieve meiden zijn die je erdoorheen trekken. Vind het echt zo lief om te lezen hoe jullie met iedereen meeleven. Echt dat meen ik uit het diepst van mijn hart. Dikke knuffel, Noa