Ik drink haast nooit maar dan een glas zoete witte wijn. Ik drink overdag vooral thee en bij het eten een beker melk.
hahaha ik dacht echt dat als ik hier neer zou zetten dat ik eigenlijk geen alcohol drink (niet echt lekker) ik voor gek zou worden uitgemaakt. Maar ik lees dat er meer zijn . Heb dus ook eigenlijk al sinds 2007 niet meer gedronken... zwanger - borstvoeding - zwanger - zwanger - zwanger - borstvoeding - zwanger - borstvoeding. ik heb eigenlijk geen favo drankje, dan heb ik een periode dat ik graag de wat dikkere vruchtensappen drink en dan weer iets als dubbelfriss of thee... ik drink geen koffie, vind ik ook vies Volgens Dr. Oz heb je dan veel smaakpapillen
thee koffie cola vers vruchtensap (vooral aardbei-sinaasappel...mmm!) qua alcohol: rode wijn goede cognaq mojito's
non-alcohol. roosvicee appelsap dubbelfris milk&fruit als ik al iets drink met alcohol dan is het rode wodka redbull flugel pasoa jus
Oh lekker he! ze hebben ook een goedkopere variant : Koffiekaatje, die is ook heel lekker! En dat je het weg drinkt als water, ja ahah erg he! ik wil een non-alcoholische bailey Die moeten ze maken
Hier ook, dus de alcoholische drankjes gaan even aan de hand van mijn herinneringen wat ik vroeger lekker vond: rose bier, hertog jan bier, bacardi en baileys. Non alcohol: rooibos thee siroop tropische vruchten van AH latte machiato
Alcohol: Sex on the beach(ook frozen in sluggievorm) Tequila sunrise Mojito Non-Alcohol: Water Decaf koffie, Groene thee of welke thee dan ook Melk Multivruchtensap
Hier ook nog een niet drinkster hoor Alleen met kerst en oud en nieuw ga ik even buiten de lijnen en blijft het waarschijnlijk alleen maar bij 1 glas Jillz wat ik verder drink: koffie, elke dag! drink het in bijna alle vormen, alleen geen espresso, daar ga ik van op mijn wenkbrauwen dansen vruchtensap (alles behalve daar waar mango inzit, jakkes) thee, moet ik voor in de stemming zijn, en als het smaakjesthee is dan alleen sinaasappel en aardbei water drink ik veels te weinig, zou ik echt veel meer moeten drinken.
Kriek, smirnoff ice, koffie likeur, wit wijntje en La Chouffe vnl. Lekker op t terras in Bels ofzo. Heerlijk genieten!
Alcohol: Malibu!! heerlijk!! alleen drink ik niet zo heel vaak en als ik wat drink val ik zowat in slaap na 1 drankje haha Non Alcohol:Thee, Koffie en IJsthee!
ik ben een gelegenheidsdrinker, dan vind ik een versgemaakte pina colada erg lekker. Verder: thee, koffie verkeerd, (chocolade)melk, sapjes. Ook ik zou meer water moeten drinken, maar het smaakt zo nergens naar ...
Jillz, rose wijn, wodka mix, vruchtenbier, canei, malibu en vast nog wel meer cola, icethee, redbull, thee af en toe koffie, chocomel, appelsap, water
Ik heb nog nooit alcohol gedronken en ben ook niet van plan om hier aan te beginnen. Ik drink erg graag cola. Daarnaast drink ik graag appelsap, 7-up, casis en thee.