Het liefst vers boeren ijs! Chocolade met citroen en hazelnoot. Heerlijk! Slagroom hoeft van mij nooit zo.
Daar hoef ik niet lang over na te denken: Hokey Pokey! Owh ik zou daar zoveel voor over hebben voor 1 bolletje.... Water loopt me nu al in de mond. Helaas hier niet te koop
Cookies, heet het. Vanille ijs met schocolade strengen en koek kruimels erdoor! oh zo lekker van onze italiaan in de stad!
oeh bastogne klinkt ook erg goed Er komen veel smaken voorbij die ze hier niet verkopen maar erg lekker klinken
Hmmm.... moeilijk kiezen! Maar als het dan toch echt moet, dan Häagen-Dazs, Macadamia nut brittle. Die moet je gewoon geproeft hebben! Ben trouwens ook wel erg benieuwd naar die Ferero.
Citroen en aardbei (met soms passievrucht als deze er is) Of chocolade met stracciatella. Ohho slecht dit, krijg vollop zin in ijs!!!
Hier chocolate fudge brownie en new york super fudge chunk van Ben&jerrys. Gelukkig hebben ze van die laatste ook een neppe variant met precies dezelfde smaak/inhoud bij Lidl (is beter voor mijn portomonee ) vers italiaanse ijs en dan chocola of yoghurt ijs met bosvruchten smaak. En de snickers/bounty ijsje van de winkel Wow verse ferrero & bounty ijs heb ik nooit gezien hier
Normaal pistache of yoghurt, maar het allerlekkerste ijs ooit was bij Il gelato di San Crispino in Rome. Die zijn beroemd om hun zelfgemaakte ijs en dat seizoen hadden ze gember/kaneel ijs. Ik heb er denk ik in 5 dagen 7 op
Ooh ik ben echt een ijsmonster Meest favoriet zijn hier toch wel momenteel; witte chocolade, maltesers, redbull en after eight.
Meloen Yoghurt Citroen Chocola Koffie Peperchocola Hazelnoot Witte chocola Bosvruchten Drop Kaneel Redbull Heb te veel favorieten ijs smaken