Hallo, normaal ben ik niet zo van het opschonen van mijn mailbox, maar nu ben ik iets te enthousiast geweest vrees ik. Ik heb de mail met 2 kaartjes voor het theater permanent verwijderd. Ik ga morgen sowieso even bellen met het desbetreffende theater, maar wil graag weten of dit iemand hier ook ooit is overkomen en hoe het uiteindelijk opgelost is. Ik hoop echt dat ik mijn geld en kaartjes niet kwijt ben.
Heb je geen inloggegevens voor de website van het theater? Meestal staan ze daar in de bestelgeschiedenis.
@ sjorsje: kan wel inloggen op de site, maar kan daar geen bestelgeschiedenis terugvinden helaas. @ waxinelichtje: dat stemt me weer wat positiever, thanks!
stond de mail in outlook? Dan kan je sons nog je verwijderde items herstellen. Op de map verwijderde items klikken en dan met rechtermuisknop klikken dan staat daar soms de optie verwijderde items herstelln tussen. Als het een mail is van een externe partij (kpn, telfort, gmail etc) welke je op pc of ipad binnenhaalt staat er soms ook nog een kopie op de server van de externe partij. Even daar inloggen via hun webmail dan. Hopelijk krijg je ze op de een of andere manier weer terug.
Welke email provider? Soms kun je in map verwijderde items toch no permanent verwijderde items herstellen.
Yeeeeaaaah, het is gelukt hoor, verwijderde items herstellen. Ik heb m'n e-mail terug! Bedankt allemaal!!