Bijna alle soorten koek wel.. Ik ben echt een koek liefhebber! Snoep en chips trekt me niet zo... Vooral boterkoek, kokoskoek, chocolate chip koek, zelfgemaakte havermout muffins met appel en kaneel, etc etc!!
Hmmmm Oreo's, chocolate chip cookies, van die kokos biscuits. Koekjes met appel in zo'n ster vorm. Maar heb meestal na 1 koekje alweer genoeg. Ben meer van de hartige snacks.
Speculaasjes.... Hmmmm lekker in de koffie dopen. Vroeger was ik wild van penny-wafels. Heb ze al in tijden niet op maar weet zeker dat zo'n pak de avond niet redt.
Oreo zijn eigenlijk de enige koekjes die ik eet. Snoep eet ik sowieso nooit en chips trekt me al maanden niet meer. Dus af en toe mag er best een pak oreo koekjes doorheen
Ik ben gek op koekjes. Favoriet zijn op dit moment de reuzenmergpijpen. Mijn man werkt bij een koekjesfabriek. Dus die neemt regelmatig koekjes mee.
Helemaal met jou en TinaTeenslipper eens. Als een product lekker is, wat maakt het dan uit dat de kleurstof uit een luis is gewonnen? Ontopic: stroopwafels, gevuld speculaas, bastonge koeken, reuze mergpijpen (die met cake en frambozenjam, niet die met room), jodekoeken, biscotti, oreo's, en nog wel een paar waarvan ik even niet op de naam kan komen. O en rond sinterklaastijd de truffelkruidnoten van Bolletje! Hmmm! Zal niet lang meer duren voor die in de winkel liggen.
Deze: te lekker. Je hebt ze ook rond de kerst in de winkels liggen geloof ik. Heerlijk! Verder vind ik lekker: - boterkoek - roze koeken - mergpijpjes
Boterkoek (niet die gore gevulde) Echte roze koeken Mergpijpen Bokkepootjes Alles met chocola Kokosmakronen En in Bemmel zit een landwinkeltje, die hebben zulke lekkere koeken! Met agavesiroop en havervlokken en zo. Echt té lekker. Dag 3 van mijn nieuwe dieet en ik zit hier te kwijlen jonge.
Eh ik heb wel een vermoeden ja maar ik hoef dat spul sowieso niet omdat ik anders de hele nacht op de wc zit . Nee weet ik ook wel hoor, alleen ik vond die koeken sowieso altijd al vies, laat staan nu ik weet dat ze er luizen in stoppen. Brr . Ik wou het alleen f zeggen meer niet haha. Zo erg is dat toch niet? Ik probeer ook maar nergens over na te denken, ik heb al regelmatig m'n eten laten staan nu met de zwangerschap omdat ik van de aanblik van bijv vlees alleen al over m'n nek ging .
Spritsen, meestal de gewone maar soms zijn die met chocola ook wel erg lekker. En gevulde koeken, vooral van de bakker en dan nog een beetje warm, oooh..