septembermama's 2010... toverstokkie... en verder rest ben ik eigenlijk overal.... ben een topic hopper...
1 De lounge 2 Babyuitzet 3 Films, televisie en nieuws 4 Baby & Dreumes 5 Peuter & Kleuter 6 Verzorging en veiligheid 7 Gratis en aanbiedingen
Lounge Vruchtbaarheidsbehandelingen Zwanger worden Ovulatie en zwangerschapstesten (mag graag turen naar streepjes! )
- Jonge 20ers die zwanger willen worden - Lounge - Augustus 2008 en september 2010 mama's - Zwanger worden na miskraam - Zwanger van een 2e / 3e / 4e/ ... En ik spiek nog wel eens graag bij de bevallingen, psychische voorbereiding.
Augustus 2008 mama's hang ik elke dag rond. Tussendoor sneup ik veel in de lounge. En ik doe mee aan de fotowedstrijd als ik een mooie foto heb. @ Cossy, augustus 2008 mama's? Ik ken je niet. Bedoel je niet september 2008?
Ik moet zeggen dat ik in een hoop gedeeltes toch wel kijk, maar dingen waar ik elke dag toch bijna wel gekeken 'moet' hebben is, Baby & Dreumes. Borstvoeding. Voeding. De lounge.
Met stip op 1: Zwanger worden; Charlotte's Angels!! Zwangerschaps/ovulatietesten: Leuk om streepjes te turen. De lounge
De lounge Films nieuws tv Vruchtbaarheidsbehandelingen Soms zwerf ik weleens rond, maar dit moet elke dag ff gecheck worden.
Baby en dreumes De lounge Ovu en zwtesten (zo verslavend die streepjes enzo) Als ik meer tijd heb: ga ik bijna alle hoekjes even snel door.