29 (net 2 weken) Vroeger wilde ik altijd rond mijn 26ste moeder worden. Is niet gelukt nu hoop ik voor mijn 31ste moeder te zijn. Vriendinnen zijn allemaal ouder en hebben (op 1 vriendin na) allemaal al kinderen tussen de 3 en 13.
31 jaar. Maar ook vaak jonger geschat. Dochter 3 en zoon van 1. ('Is het een tweeling?' Werd laats gevraagd) Maar allemaal zijn wij nog jarig in het staartje van 2018.
Dat maakt niet uit hoor,ik was 36 maar wist ook nergens wat van... Vaak gedacht dat ik beter had moeten opletten bij mijn ex schoonfamilie waar ik wel 6 baby’s heb meegemaakt
32. Kinderen zijn net 6 en ruim 2,5. Ik word altijd jonger geschat. Zo ergens midden twintig. Irritant vind ik dat.
Ik ben 30, al schatten de meeste me jonger. Heb een dochter die volgende maand 4 word en een dochter van 6 maanden.
33 Mijn zoon is 10 en zit nu in groep 7. Mijn dochter is 6 en zit in groep 3. Besef me nu dat ik best jong zwanger/moeder werd en dat de jaren voorbij zijn gevlogen.
34, de oudste is 9, de jongste 7 en de wens om er nog één bij te mogen krijgen. We zijn dan 10 jaar ouder, wijzer en ervarener