Hier toch wel meer “oudere” vaders en moeders. Maar wij worden jonger geschat juist omdat we een jong kind hebben; je ziet mensen gewoon rekenen haha!
Precies dit. Ik ben ook 26, voel me een buitenbeentje op het schoolplein en iedereen staart me aan. (Waarom?!) En ik ben geloof ik chronisch moe. De 30 komt in zichttttttt.
29. En ik vind t echt vreselijk om 30 te worden De oudste is 9 dus in haar klas ben ik wel (een van) de jongste moeder.
Ik ben 44 en zoontje 5. Ik voel mij echt oud op schoolplein. Gemiddelde leeftijd echt onder de 30! Weinig echte klik, maar ook totaal niet op zoek. Heb die tijd gehad met 2 dochters van 15 en 13
Voor mij ook herkenbaar. Ik ben 31, de kinderen zijn 10 en 8. Er wordt nog steeds vaak gedacht dat ik de oppas ben
Ik ben nu 30, nog ff en dan 31.. Ik kan niet echt zeggen dat ik me oud voel maar dacht wel toen ik 30 werd "oke lidu, nu ben je echt volwassen en zo moet je je dan ook gedragen" Whaha.
Wat een jonge bloempjes hier met kids! Dat had ik niet verwacht. Schatte het gros hier ouder in, maar dat is mijn fout omdat ik uitga van een 30+er als iemand kids op de basisschool heeft bijvoorbeeld Ik ben 34 jaar
25. Ik voel me ook erg jong als ik op het schoolplein sta. Daarentegen heb ik een groep leuke vrouwelijke collega's (40+) van hun (en iedereen eigenlijk) hoor ik altijd dat ik zo volwassen ben voor mijn leeftijd dat ik prima voor 40 door zou kunnen
Ik ben ook 45 en de jongste is 9. Maar ik wordt altijd jonger geschat. Net als mijn man. Die is vorige week 50 geworden en dat geloofden zijn collega's niet. M'n man zei voor de grap dan vraag je het toch bij PZ en dat hebben ze ook nog gedaan! Verder wonen we in de straat met veel kinderen maar zijn wij wel echt wat ouder. Ik voel me ook echt geen 45 en schrik nog steeds als ze mevrouw te me zeggen.
31, eind vh jaar 32. Mijn oudste dochter had 7 geworden op die dag. De middelste is 3 en de jongste 1.