29, en ik hoop zoooo dat ik mama of zwanger mag zijn als die 30 er is.. Gelukkig duurt dat nog 11 maanden dus fingers crossed.
Same here. Mensen schatten mij meestal eind 30. Ik ben ook de oudste moeder hier in de straat trouwens. Van 1 stel weet ik het niet, kan 35 zijn of 45. Grappig dat mensen zo leeftijdsloos (en kleurloos ook trouwens) kunnen zijn..
33. Maar in betere conditie en strakker lichaam dan op mijn 20ste Toch voel ik me wel 33. Vind dit een hele fijne leeftijd (32,31 ook trouwens ). Genoeg zelfvertrouwen, lekker je eigen pad volgen. Ik zou écht geen 25 meer willen zijn.
43 jaar. Mijn oudste is zowat 15 jaar, de middelste bijna 13 jaar en de jongste net 6 jaar. Bij de kleuterklas zijn er doorgaans wel jongere moeder maar daar heb ik geen last van want ik stond er immers zelf ook zo bij 11 jaar geleden. Hier op school zijn de ouders gemiddeld toch wel 30+ bij het eerste kind.
Ik ben 38, dus ga al richting 40.. Meestal word ik flink jonger geschat, 27/28. Vind ik nu wel prima, lekker houden zo. Ik begin me wel soms af te vragen hoe lang ik nog kan blijven rond sjouwen in Mario t-shirts.
36 - merk dat ik inmiddels bij de oudere moeders ga horen - mag ook wel met een 7 en 10 jarige - maar toch...
Net 40 geworden een paar weken geleden. Toen ik hier op het forum kwam was ik net 28 geworden. En in spanning of ik zwanger was ja of nee.
Ik ben net 40 geworden! Ik voel me geen dag ouder dan 30! (ik kan zeggen 25 maar dat is gewoon niet zo).
Veel jonge moeders hier! Ik ben 41. Mijn oudste is 18 en mijn jongste wordt over 2 maanden 3 jaar. Voor de oudste ben ik dus een jonge moeder, maar voor de jongste niet. Zie bij de psz veel jonge moeders. Bij school ook wel, maar daar sta ik niet dagelijks.
32, maar men schat mij regelmatig 10 jaar jonger. Als ik dan vertel dat ik 2 kinderen heb van 8 en 5 dan schrikken ze helemaal. Bij mijn zoontje in de klas ben ik de jongste moeder, rest is allemaal in de 40. Gelukkig heb ik wel goede aansluiting en doen we regelmatig met een stel moeders een wijntje. Bij mijn dochter in de klas hoor ik ook tot de jongere moeders maar daar ben ik niet de enige.
35. Toen ik de oudste kreeg was ik een 'heel jonge moeder' aldus velen (26), nu voor een derde vinden ze het 'normaal'. Tsja.
Net 27 geworden en een dochtertje van 2.5 jaar en een zoontje van een half jaar. Ik vind dit echt een prima leeftijd! Lekker doen wat ik zelf wil, genieten met mijn leuke gezinnetje, heerlijk!
44 en moeder van 2geweldige meiden van (bijna) 11 en 8.5..... Word vaak jonger geschat, zo halverwege tot eind 30 dus prima!