37. Maar mensen schrikken altijd als ik dat zeg. Zie er echt een stuk jonger uit. Maar toch is het maar een getal gelukkig! Gaat er echt om hoe je je voelt. Zie zat 30 plussers die er beter en gezonder uitzien dan de 20 jarigen.
Oh echt? Tot nu toe vind ik het alleen maar beter worden En idd als ik zeg dat ik een zoon van bijna 11 heb dan zeggen mensen heel vaak Hoe oud ben je dan?! Ik heb wel het idee dat wij vrouwen er steeds jonger oud gaan zien ( de 30+ ers ) en dat de jonge meiden ( tieners ) er veel ouder uit gaan zien
Ah oke..grappig. ja jouw leven zag er dan ook er wel heel anders uit op de 25ste. Jij was al moeder. Ik had toen een relatie en woonde samen zonder kinderen. Ik had in die periode de minste zorgen. Geen kinderen en geen opleidingstress meer enzo.
27 jaar. 26 toen dochtertje kwam en dus 27 als dit kindje komt. Hier (Brabant) vindt iedereen mij jong voor kinderen, terwijl ik 22 of 23 een hele mooie leeftijd had gevonden. Al denk ik dat ik het toen nog niet zo goed had ‘aangekunt’ als nu
32, dochters zijn 6 en 3. Zie er wel jonger uit, laatst vroeg iemand aan me of ik verkering had. Toen ik zei dat ik getrouwd was vond ze dat al gek. Daarna vroeg ze waar ik woonde etc en wat man deed. Toen ik vertelde dat man bij de kinderen was keek ze zo Komt vast door Mn gympies en slechte huid (rosacea, lijkt een beetje op jeugdpuistjes )
26. Ik voel me verder niet heel jong ofzo, als ik mezelf vergelijk met mijn collega's van 22-24 Voel ik me echt zo oud en saai