Deze vraag stond vanmiddag op mijn theezakje. Dus kom maar op met jullie mooie, warme, fijne en intense herinneringen
De mijne: Ik ben een weekendje weg geweest met mijn moeder. Een dag zeilen op de Waddenzee met haar koorleden een een groepje lieve warme dames. Zeilen, over het wad wandelen, zingen. Beetje zweverig. Mantra's zingen op een boot. Maar het was zo mooi.
Dat mijn oudste heeft verteld dat hij transgender is en daardoor niet meer zo depressief is. We gaan op naar een liefdevol jaar met 3 zonen
Het jaar was eigenlijk best pittig. Tegenslag na tegenslag op medisch gebied van één van onze kinderen, allebei gigantische drukte op ons werk. Maar: we hebben een paar weken geleden een geweldig fijn nieuw huis gekocht en de hypotheek is sinds deze week rond, dus BLIJ! Nu nog een paar maanden wachten en nu de in de drukte van onze huidige woning verkopen maar man, wat kijken we uit naar ons nieuwe huis❤️ Edit: en hoe kan ik nou vergeten dat we een fantastische mooie vakantie naar de Dominicaanse Republiek hebben gehad Echt genoten daar.
Leuke vraag! Mijn mooiste herinnering is de vakantie van afgelopen mei met mijn schoonouders naar Portugal. Mijn schoonvader heeft al jaren gezondheidsproblemen en al een paar keer kantje boord gelegen, dus nooit verwacht dat dit nog zou kunnen. Was echt een hele fijne, gezellige vakantie. En verder weet ik eindelijk wat ik wil qua werk. Ooit Nederlands Recht gaan studeren omdat ik geen idee had wat ik wilde. Daarna zo vaak getwijfeld om nog wat te gaan studeren, maar nooit wist ik wat ik dan wilde gaan doen. En nu heb ik op mijn werk gedeeltelijk de boekhouding overgenomen en ga ik dat nog verder uitbreiden en ik vind het zó leuk! Ga echt weer met plezier werken nu. En ik word (weer) tante, mijn jongste zusje is voor het eerst zwanger
De dagjes Efteling met familie en vrienden (meerdere hebben net als wij een abbo) De zomervakantie die heerlijk was. Dat mijn man sinds een maand ander werk heeft en daar zo gelukkig van wordt en echt zn heeft gevonden. Dat mijn vader een donornier heeft gekregen, waardoor hij zijn “normale” leven weer terug heeft. Dat mn zusje zwanger is en ik dus officieel echt tante wordt (eerste kindje uit mijn familie, naast die twee van mezelf). Het was een heerlijk jaar met veel positieve dingen en gelukkig niet veel narigheid.
Onze trouwdag, de dag van onze positieve zwangerschapstest, de eerste echo en de termijnecho afgelopen week.
Niet de geboorte zelf helaas, maar wel de aanwinst van onze zoon. En hoogzwanger in de tuin met mijn meisjes, tussen de bloemen ♥️
Absoluut de vakantie naar Amerika zo vaak heimwee na. En de aankoop van ons nieuwe huis, al zit daar een kleine nasmaak aan ivm van alles wat mis gaat en extra hoge kosten. Maar al met al heel blij mee.
Dat ik eindelijk een prachtige zwangerschapstest in handen had. En alle momenten erna, van de eerste echo tot het kindje zien bewegen en het hartje voor het eerst horen kloppen. De eerste schooldag van mijn zoon. De super fijne vakantie afgelopen zomer. Oh en ook heel apart, dat ik zoveel ooievaars heb gezien in de aanloop naar de laatste terugplaatsing.
Huilend in de armen van mijn eveneens huilende vader liggen, vanwege de blijdschap omdat er een kindje bij komt. En 2 dagen later het ergste moment van het jaar: zijn overlijden. Maar het mooiste moment neemt niemand mij af ♡ wetende dat hij zo blij was met zijn allerlaatste kleinkind ♡
Onze rondreis in Frankrijk met ons volkswagen busje, staat absoluut op 1, maar over het algemeen een fijn jaar gehad!
Dat na heel veel jaren knokken iets toch nog goed gekomen is waardoor er heel veel rust gekomen is in ons gezin. Vooral mijn middelste zoon is zó veranderd nadat de kogel door de kerk was. Dat zelfs anderen zien dat hij rustiger is, minder gespannen, minder verdrietig ook.. dat doet me goed en maakt me trots.
Mijn zwangerschap na zeven jaar wachten, de geboorte van onze zoon en dat mijn ouders dit hebben mogen meemaken en zo genieten van hun kleinzoon.
Dat we na een jaar met een man met burn-out en zoon die eindelijk na jaren klachten diagnose coeliakie kreeg we nogmaals zwanger zijn geraakt. En dat we weer een meisje krijgen. ik kan alleen maar hopen dat 2023 een beter jaar word.