Wat is je mooiste herinnering van het afgelopen jaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamafiets, 23 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momim

momim Actief lid

21 feb 2019
    343
    213
    43
    De positieve zwangerschapstest en de komst van onze tweede zoon, alle uitjes met onze eerste zoon, de verhuizing naar ons nieuwe huis, mijn man die zoveel beter in z’n vel zit sinds een jaar
    Veel om dankbaar voor te zijn❤️

Isabella2020 vindt dit leuk.
  2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Hier echt ups en downs. Veel verlies van zeer dierbare mensen. En ook mooie momenten van verre vrienden die hier een weekend vakantie kwamen vieren, mijn nieuwe baan en het warme bad wat ik al in de sollicitatiegesprekken en de gesprekken daarna heb mogen ervaren en mijn afscheid op het werk met veel waardering en erkenning voor mij als mens en voor hetgeen ik heb bereikt en de manier waarop. Hele fijne afsluiter van niet zo’n hele fijne werkjaren daar.

Philou vindt dit leuk.
  3. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Afscheid van de oudste van de basisschool. Weer een nieuwe fase in gegaan. Hij had een moeilijke start op de middelbare.
    (Hoogbegaafd en leren leren is best lastig) Maar met mijn hulp gaat het al een stuk beter. Super trots!:D

M. zat op zn oude school niet op zn plek. Hij is vermoedelijk ook hb en de juffen zagen het gewoon niet. Ook van school verandert en hij is helemaal opgebloeid. Super trots dat hij het zo goed doet.
    En ook kunnen stoppen met de fysio. Hij is erg hypermobiel en daardoor heeft hij best moeite met zn motoriek. Maar het ging zo goed, dat we na de zomer niet meer terug hoefde te komen.

Heerlijk weekendje Parijs met mn man.
    Even tijd voor elkaar. Best druk om een gezin met 4 kinderen draaiende te houden. Mn man die af en toe naar het buitenland moet voor zn werk en ik met mn onregelmatige diensten maakt dat we soms een beetje langs elkaar heen leven. Maar we zijn na 21,5 jaar nog steeds gelukkig samen en redden het allemaal mooi met elkaar.
    .

Isabella2020 vindt dit leuk.
  4. Philou

Philou Fanatiek lid

20 apr 2019
    1.923
    5.839
    113
    Wat heftig, zoveel verlies. Ik hoop dat 2023 voor jullie rustig verloopt❤️.

Syane vindt dit leuk.
  5. Jorko94

Jorko94 Lid

18 nov 2022
    11
    22
    3
    Vrouw
    Elk jaar sloten wij somber af. 4 jaar aan miskramen, missed abortions en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik keek altijd enorm op tegen het einde van het jaar maar nu, nu is dit totaal anders. Wij verwachten namelijk ieder moment onze mooie wonder, onze dochter. Uitgerekend in begin januari dus 2023 word vast en zeker een prachtig jaar voor ons

Kolibrie2, sabagirl, aicirtap en 15 anderen vinden dit leuk.
  6. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Onze verhuizing naar Zeeland. Wat een verademing!

sabagirl en Isabella2020 vinden dit leuk.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    Ik hoop nog een zoen van R toe te voegen, maar voorlopig is de enige die een volle gerichte smakkerd kreeg zn dikkie dik knuffie.

En dan vervolgens mij een boef grijns geven...Draak

8. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.079
    12.030
    113
    Toch wel de uitjes/ vakanties als gezin zijnde, de mooie herinneringen die we hebben mogen maken. Ik heb dat echt gemist in de voorgaande jaren.

Mijn ouders hun 50 jarig huwelijk, mooi om dat met elkaar te mogen vieren.

Dat mijn zoon eindelijk met plezier naar school gaat. Deze meester weet de pittige klas onder controle te houden.

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    #89 Zoe123, 2 jan 2023
    Laatst bewerkt: 2 jan 2023
    Mijn oudste dochter heeft haar Mavo diploma behaald en gaat nu verder voor haar Havo diploma
    Jongste dochter in groep 8 met alles wat er bij hoort, kamp, musical, het afscheid….En dat ze uiteindelijk is ingeloot op het Gymnasium (in Amsterdam is dat best wel een spannend gebeuren), op dezelfde school als haar zus
    Zo leuk, samen op school en het is ook nog mijn middelbare school.
    Dus ik ben hier erg blij mee.

En onze vakantie naar Thailand, dat was echt super.

Oh en dat ik mijn vader, ondanks dat hij mijn moeder nog steeds vreselijk mist,
    zo gelukkig zie in zijn “nieuwe” ( al weer 3 jaar” relatie.
    Zij zorgt zo goed voor hem en hij is nog erg kwiek.
    Ik hoop dat we hem nog lang bij ons mogen houden.

Isabella2020, NiVa0230 en Lisa280887 vinden dit leuk.
  10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Jemig wat heftig zeg…..

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Met zijn tweetjes naar Tenerife. Wat heerlijk! Mijn dochter heeft het er ook nog steeds over. Zo leuk!
    En verder de andere vakanties en uitstapjes.

En mijn dochter naar de basisschool. Kleine meisjes worden groot!

Verder was het niet mijn jaar met een burn out, longontsteking, ontsteking evenwichtsorgaan, rugklachten en exarbaties van mijn astma. Conditie is nog steeds niet geweldig en zit nog steeds niet lekker in mijn vel.

12. Havermout

Havermout Niet meer actief

Wij hebben echt een top kerst en oud en nieuw gehad. Het was zo leuk en gezellig allemaal. Dus op de valreep zoals ik al hoopte 2022 heel mooi afgesloten.

Mamafiets en Isabella2020 vinden dit leuk.
  13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.652
    27.303
    113
    Vrouw
    Ja hij overleed ook compleet onverwachts :( we hadden nog overwogen de zwangerschap een week later aan te kondigen maar goddank niet gedaan. Wel moest ik mijn broer en zus bellen dat onze vader was overleden en omdat ze gelijk onze kant op kwamen, ik ook zwanger was. Dat was heel wrang. Geen leuke aankondiging :(

Wat mooi dat jouw vader weer liefde heeft gevonden na het verlies van jouw moeder. Gemis gaat nooit over, maar wel mooi om te zien dat het leven door kan gaan na zo'n enorm verlies

Zoe123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina