Wat een goed topic zeg, want ik ben namelijk heel goed in het opnoemen van dingen waar ik niet goed in ben.... 8) Maar ok, ik ben dus goed in: Zingen, tekenen/schilderen, koken, luisteren, analyseren en discussieren (al verwacht ik dat sommige mensen het met dat laatste niet eens zijn hahaha)
ze zeggen dat ik aardig goed kan zingen.en dat ik goed ben in het denken aan anderen wel met gevolg dat ik mezelf compleet wegcijfer. verder vind ik niet dat ik ergens goed in ben.
Even denken: Ik kan goed positief blijven denken (is nu wel nodig), liefde geven aan mijn mannetje en dieren, redelijk goed paardrijden, ik kan goed organiseren, plannen en heb een goed geheugen. Ik kan goed geld uitgeven.....
Hmmm.... Ik weet inmiddels uit ervaring dat ik goed kan wachten ( ). Dat ik nooit ruzie maak. En dat ik attent ben. En dat ik mooi kan schrijven en zingen hoor ik ook wel vaak. Goed topic!
Ik kan goed omgaan met verstandelijk gehandicapten mensen; ik hoor van m'n clienten dikwijls dat ze op me gesteld zijn Ik kan heel hard boeren Ik heb een goed bassdrumspel (drums); ik speel hard en snel met 1 voet Ik kan genieten van de hele kleine dingen Ik sta open voor gebeurtenissen in mijn leven en leer en groei daar van Ik heb heel hard aan mezelf gewerkt op m'n opleiding en ben een groot deel van m'n onzekerheid en verlegenheid kwijtgeraakt Ik ben rustig en voor reden vatbaar; ga niet snel over de rooie als ik het ergens niet mee eens ben (meestal ) Ik kan goed opkomen voor mijn principes en me daar aan houden (eet geen vlees, ben tegen dierproeven, draag geen leer whatsoever) Ik ben een goeie mama ! ZO !
Mij is verteld dat ik erg nuchter ben, dingen goed kan relativeren en ook vanuit hele andere perspectieven op onderwerpen kan kijken. Ook mijn droge humor wordt erg gewaardeerd. Kan goed luisteren, maar ook veel praten.
Ik kan goed paardrijden en met paarden omgaan. Kan ook niet anders, ben zowat op een paard geboren En ik kan goed begrijpend luisteren. Als iemand iets uitlegt (op mijn werk bijvoorbeeld) heb ik aan een halve zin genoeg, terwijl mijn collega's nog een halfuur langer bij de uitleg zitten... Tja, en ik kan goed zeuren, stressen, mopperen en te laat naar bed gaan 8)
Pffff ff denken.... Volgens mijn teamcoach kan ik goed luisteren.... Verder vind ik dat ik goed acryl nageltjes kan zetten.... (vooral goed bibberen tijdens de nailart hahaha) En ik vind dat ik nog niet zo slecht salsa kan dansen, voor een beginner dan hé! Mijn eigen nageltjes... en zelf gedaan Helaas een klein foto'tje maar.... zie de glitters niet.... Groetjes Cynthia
Ik kan goed............ piekeren. Dat meen ik echt. Dingen en woorden die gezegd zijn blijven daaaagen in mijn hoofd spoken en kan er dan heeeeeeel lang mee zitten terwijl de rest het al vergeten is. Ik kan me heeeeeel goed zorgen maken over anderen: als iemand maar 5 minuten te laat is denk ik gelijk 'oooh er is iets gebeurd'. Iets positiefs: Ik kan goed: luisteren, shoppen en opruimen.
Ik ben sociaal en creatief. Ik ben een goeie mama, een goeie vriendin en ik kan goed met stress omgaan.. Ik kan goed schrijven en goed met mensen /leven om me heen omgaan. (sinds de geboorte van mn kindje ben ik trouwens iéts minder geduldig en begripvol voor anderen) Ook kan ik goed tijdrekken, me aanstellen, te laat op bed gaan, computeren, en ruzie maken (dit laatste meen ik, ik kan over het algemeen erg probleemoplossend en productief ruzie maken)
ja waarom he?....misschien omdat het toch een beetje arrogant voelt ofzo om al die positieve dingen op te noemen van jezelf..Maar je hebt gelijk, daar was dit topic ook niet voor!
super leuk topic ! Ik kan goed ... -Luisteren -Praten -Watersporten -Psp'en ( Photoshoppen ) -Met dieren overweg -Koken