Ondanks dat ik me druk kan maken om niks kan ik juist erg goed kalm blijven als er ECHT iets is. Op mn werk begeleid ik nieuwe medewerkers en zij zeggen vaak dat ik zoveel geduld heb en altijd aardig tegen ze ben...haha...heb dat zelf niet door maar dat zal ik dan maar geloven
+ Ik kan goed voor me kindje en man zorgen en de diertjes! + Huishouding doen!(alles draaiend houden) + Creatief schrijven + Ik kan heel goed badmintonnen ,ondanks ik er nooit onder heb gezeten!
ik ben een super goede en lieve mama en alles wat ik zie kan ik maken...bvb haken - schilderen - glasgraveren - bloemschikken...ik ben geboren met gouden handjes 8)
Wat een leuk en positief topic! - Ik kan goed skien.. Heb zowel nationaal als internationaal wedstrijden geskied - Ik ben goed in mijn werk - Ik ben goed in plannen - Ik ben een goede mama - Ik ben een goede dochter en zus - Ik ben een goede 'partner' - Ik ben goed in het hebben van ambities...
Tja waar ben ik goed in... Ik durf dat eigenlijk niet zo goed van mezelf te zeggen, ik denk dat je zoiets aan iemand anders moet vragen die mij kent
Mijn man vindt dat ik de laatste paar dagen erg goed ben in zeuren! Weet alleen niet of ie dat nou zo positief bedoeld..
ik ben goed in hebben jullie even komt me lijstje aan haha luisteren naar andere andere op hun gemak stellen praten over van alles en nog wat positief zijn altijd elke dag ongeacht wat dan ook een goede mama ben ik ook een goede dochter een goede zus en zusje ben altijd vrolijk droge humor eruug leuk dingen accepteren zoals ze zijn huishouden kindercreche runnen (tja 5 kids komt toch wel in de buurt ) altijd klaarstaan voor een ander heb ik ook vaak gehoort lief zorgzaam moet ik nog verder gaan nou ik stop maar haha a groetjes nathalie
ok; ik ben goed in het regelen en klaarstaan voor anderen waardoor ik mijzelf een beetje wegcijfer. ik kan lekker koken ik kan het heel goed gezellig maken in huis ik ben een goede mama ik ben een lieve, goede zorgzame vriendin voor mijn liefje (helaas nog niet zijn vrouw)
ben best goed in dansen en zingen al vind ik dat er wel een zanglesje vanaf kuntmzodat ik de tonen enzzz goed onder controle krijg,maar verder lukt t me wel aardig. En acteren speelde vroeger altijd wel in toneelstukjes en playbacken de podium spreekt mij erg aan ook de verschillende personage's vind ik leuk om te doen. verder luisteren advies geven(tot zover ik t kan geven)
Nou voor de dames die zeggen dat iedereen wel ergens goed in is die zal ik dan toch uit hun droom helpen. Want ik ben echt helemaal talentloos, ik heb totaal nergens talent voor. Ok ok ik moet toegeven ik ben wel ergens goed in...ik kan 23 uur per dag slapen en dat is mijn talent (dat uur wat ik niet slaap heb ik nodig om te eten en naar de wc te gaan) Ik heb al vaker aan mijn man of aan mijn moeder gevraagt of ik ergens goed in ben....Maar ook hun kunnen mij nooit antoord geven. Dus tja ik ben echt talentloos.