Het is al bijna zover en ik heb tot op heden niets kunnen verzinnen Een doosje bonbons is hier de revue al gepasseerd maar heb ik vorig jaar ook al gegeven. Onze fam. is redelijk groot en wij doen met Kerst altijd een aardigheidje (+/- 5 euro) per gezin, broers - zussen - en nog een kleinigheidje voor de kids. De ouders krijgen gezamenlijk een kado van ons allen. Maar wat??? Ben normaliter, met verjaardagen enzo, altijd best origineel, maar ben totaal inspiratieloos tot nu toe Hellup!
Lekker verpakt douchegelletje/bodylotion in folie met leuke linten eraan. Kaartje met tekst; een zacht 2011 gewenst. Bij de Hema heb je ook altijd leuke dingen, misschien kun je daar iets vinden?
Krasloten houden ze niet zo van (wel leuk voor mijn man!). De Hema...daar kan ik zeker ook nog even gaan kijken!
Oudejaarslot Kerstcd VVV bon Tijdschriftenpakket Maskertje/lotionetje Mooie (stomp)kaars met standaard Lijstje met foto Twee leuke mokken met van die stokjes chocola om chocomelk van te maken en dan leuk inpakken Succes!
ikzelf heb wijn besteld met een persoonlijke groet en foto bij hema.nl dat is nu denk ik te kortdag, bij expo of xenos heb je ook erg leuke dingetjes om wat samen te stellen, ligt er maar net aan waar ze van houden!
Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar dit jaar heb ik gewoon van die budget fotolijstje van Ikea gekocht (hebben ze in het wit, roze, rood en geloof nog wat kleuren). Heb van die plakdiamanten en leuke schuimstickertjes gehaald en die heeft mijn dochtertje op de randen geplakt. Even een fotootje er in en onze kerstcadeautjes zijn klaar . Kost niet veel en opa's en oma's vinden het prachtig als hun kleinkind zoiets heeft versierd. Kind ook gelijk wat te knutselen.
Bedankt voor de tips! Ook het geknutselde fotolijstje vind ik een leuk idee....Die bewaar ik voor een andere keer (zou niet weten wanneer ik de spullen hiervoor moet halen namelijk - moet nog werken helaas 3 dagen)....