Krijg je daar dan geen ontstoken ogen van? Ik heb daar ontzettend vaak en snel last van namelijk.........
Hier mijn tips: Altijd een dag en nachtcreme gebruiken, en nooit een produkt dat beweerd voor 24 uur te zijn. Sóchtends moet je huid zich namelijk afsluiten (voor vuil en make-up) en sávonds openen om te ademen. Voor dames met een gecombineerde/vette huid: De mousse foundation van de etos! ik zweer erbij. En dan een budget tip: de make-up van essence! te koop bij kruidvat, kost geen drol en is echt goed! Pfff vroeger zou ik pagina's vol kunnen typen hahah (echte tut met makeup en cremmetjes) maar sinds ik mama ben, ben ik niet meerzo heel goed op de hoogte haha.
Ik heb juist dat sinds ik mama ben, meer make-up gebruik, en meer bezig ben met uiterlijke verzorging haha, en ook anders kleden enzo, meer vrouwelijker.. Dus nu opeens wel meer jurkjes e.d Misschien ook als tip; gebruik voor het make-up opbrengen eerst een make-up basis, dan blijft je make-up veel langer en beter zitten, gebruik het zelf ook en vind het wel verschil met als ik het niet gebruik. Gewoon te koop bij de etos of hema.
Ik had altijd last van puistjes, maar nu ik 1 tot 2x per week stoom met de mentholcapsules van de Etos eigen merk, is het helemaal weg. Huid glanst, geen bultjes meer en totaal niet vet! Test je foundation kleur altijd op je pols, deze komt het meest overeen qua hals kleur, waardoor je niet met een 'masker' op loopt. Make up verwijderen, ik zweer nog steeds bij de Nivea Visage (roze fles). Voor mijn huid (gezicht, handen en voeten) gebruik ik Nivea Soft. Heeeerlijk spul, goedkoop en nergens last van kloofjes of extreme droogte!!
Hier helemaal geen make-up type maar helaas heb ik ook veel last van puisten en stond van de week bij kruitvat voor foundation maar pff wat veel!! Wat is het beste en hoe komt je echt op de goeie kleur uit? Kun je beter poeder gebruiken of creme? En vooral voor die stomme plekker Volgens mijn kan ik wel wat make-up tip gebruiken Ben daar echt een nerd in
Als je je haar föhnt met een borstel (je weet wel?), moet je eerst je haar drogen met de warme stand en als het droog is nog even met de koude stand. Zo blijft je haar beter zitten..
Hi Stef! Als je zo'n gevoelige huid hebt, zal ik je aanraden misschien met een poeder te beginnen. Dit verstopt je poriën niet zo. Foundation sluit toch je huid af, zegt maar. Om de goede kleur te vinden, vindt ik persoonlijk dit de beste methode: Ik smeer de foundation/poeder aan de binnenkant van mijn pols, en loop dan naar buiten. Het licht in de winkel is zo 'nep'! Voor de rest gebruik ik voor de vlekjes en plekjes in mijn gezicht vaak een camouflagestift. Gewoon die van Essence van de Kruidvat, nummer 1. Ik heb een erg lichte huid namelijk. Dat komt toch wat natuurlijker over
Strakke eyeliner trekken is mij nog nooit gelukt geen vaste hand. Daarom doe ik een beetje gezichtreiniger op een wattestaafje en maak zo alsnog de lijn helemaal recht zonder uitschieten. Je kwast nat maken en dan de oogschaduw erop dit blijft veel en veel langer zitten. Oogpotlood even onder de fohn echt maar een paar seconden en je trekt een super lijntje wat ook langer blijft zitten. Zelf masker maken bijv tegen acne. Ei dooier en eigeel scheiden. De eiwit op je gezicht smeren even laten intrekken tot het helemaal droog is dit met lauw/koud water eraf halen (niet heet ivm stollen). Daarna ditzelfde herhalen met het eigeel. Als finish een ijsklontje over je gezicht en de porien sluiten zich weer... Mocht je een stoomreiniger hebben dan kun je het compleet maken door te beginnen met stomen, en dan eiwit en dan eigeel en dan ijsklontje.
Ik doe altijd als masker een klei masker op. Kost geen drol en reinigt heel goed. Je kan al een tube kopen bij de tuinen voor 4 euro (groene leem heet het).
Foundation met een sponsje aanbrengen ipv met je handen. Het is veel egaler,blijft langer zitten en je hebt geen last van een masker. Bij je ooghoeken een beetje lichte (wit,lichtgrijs of zilver bijv) oogschaduw aanbrengen,dit geeft een frisse look! De donkere kringen onder je ogen deppen met een sponsje/vingertop met concealer of foundation,niet wrijven! Eventueel na het aanbrengen van al je make-up nogmaals lichtjes deppen voor een frisse blik. Je hoeft dan geen nieuw product op het sponsje te doen,het restant is meer dan genoeg.
Wil je mooie gekrulde wimpers..... Gebruik je wimpertang en hou even de fohn op je wimpers.....niet te lang en niet te hard duwen op de wimpertang...moet jij eens zien wat voor een mooie wimpers je hebt. Ga je een avondje stappen of iets anders.... Scrub voordat je je make-up aanbrengt zo ben je zeker van een mooie egale dekking zonder schilfertjes...
Je benen scheren met anti-klittenshampoo. Bijvoorbeeld de antiklit van palmolive (deze werkt echt goed!) goeduitsmeren op je benen en scheren maar! Scheert heel erg makkelijk, en na het scheren zijn je benen heerlijk zacht.
Beste antirimpel tip voor de ogen: elke ochtend insmeren met witte vaseline (vet werkt het beste tegen rimpels). Deze tip heb ik van J-Lo
Weet niet of de tip al voorbij is gekomen, maar toen ik nog lang haar had, waste ik mn haar weleens met bier. Wordt het heerlijk zacht van!! Wel heel goed uitspoelen natuurlijk En nog een tip....de bodyscrub van de action is erg goed (kost iets meer als een euro geloof ik). Ohja en in de winter heb ik nog wel eens ruwe voeten (of hoe je dat zegt).....even een avondje flink invetten met vaseline, dan boterham zakje eromheen en dan inpakken in folie. En voor als je gewoon wilt lopen even sokken eroverheen, anders glibber je alle kanten op . Even paar uur in laten trekken/ broeien, daaarna afspoelen en je voeten zijn weer heerlijk zacht.
Super leuk dat jullie willen reageren op dit topic, zie leuke tips voorbij komen die ik zeker wel ga uitproberen
Dat zeker HEERLIJK!! Via de groupon aannbiedingen kan je vaak leuke bonnen scoren voor schoonheidsbehandelingen voor weinig geld.. Ohw en de 8th hour creme van elizabeth arden is werelds voor droge/ eczeem plekjes. Maar ook als lippen balsem is die heerlijk!!