Wat is jou beste beauty tip?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaNiess, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Haren wassen met een fles bier doet wonderen, is erg mooi voor de glans.

De tip van de creméspoeling voor krullen vind ik geweldig! (bedankt) ;) Ga ik maar eens gebruiken want ik ben soms een vogelverschrikker :) :$

Haarlak op het borsteltje van het wenkbrauwpotlood doet wonderen. Blijft het mooi in model (weet niet of het al gezegd is)

Verder denk ik even mee...

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

een keer bij een ici paris ofzo laten adviseren over make up, weet je tenminste zeker dat je de goede producten en goede kleuren gebruikt.

ik gebruik voor mijn foundation een kwast van paardehaar. kost wat, maar het heeft nog nooit zo goed gezeten!

tegen een jeukende hoofdhuid: minder vaak je haar wassen, niet fohnen!

smeren, smeren, smeren en nog eens smeren :D

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik smeer helemaal niets meer op mn gezicht. Ik had een onteochelijke droge huid, alles geprobeert, telkens puistjes op mn kin (bluh). Toen gekapt met alles, en raad? Mn huid is niet droog meer en geen puistjes en bultjes meer of rode vlekjes.Doordat ik steeds van alles probeerde werd mn huid lui en maakte zelf dus geen vet? meer aan waardoor het droog bleef.En nu? prima huid

Wat ik wel doe? mn lippen scrubben met mn tandenborstel, worden ze voller van, velletjes gaan weg en ze krijgen een mooie roze kleur.

Wie heeft er een tip waardoor oogschaduw niet tussen je oogleden gaat zitten en een lijn wordt, als je snapt wat ik bedoel? ik poeder het al voor maar helpt geen reet.

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Klinkt heerlijk zo een menthol stoombadje!
    Hoe heet dat spul precies en op welke afdeling kan ik het vinden?

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heeft iemand tips hoe ik mijn krullen het beste in vorm kan krijgen na het douchen?

Ik stijl mijn haar echt al vet lang, maar ik ben het nu wel zat...zo zonde eigenlijk.

Vandaag heb ik na het douchen de Mousse voor krullen van L'oreal in mijn natte haar geknepen en daarna in vorm gefohnd.
    En ineens had ik weer krullen. Zelfs mijn vriend keek verbaasd op..die ziet mij nooit met krullen.
    Zelfs ik was verbaasd... 'Huh, zijn dit mijn krullen???'
    Hahaha :)

Vind het wel leuk nu dus kom maar op met de tips voor de meest prachtige natuurlijke krullen.
    Welke mousse is bijv. de beste?

Ik houd trouwens niet van vettig spul. Ik moet het niet voelen en zien in mijn haar.

6. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    krulmouse van john frieda is ook erg goed.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hoe brengen jullie foundation aan? Ik heb een flesje met drukpompje, als t met een kussentje moet hoe verdeel je het dan op het kussentje enzo??

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gewoon je gezicht reinigen met veel water...en verder veel water drinken, dat werkt beter dan menig smeerseltje

9. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat zou ik ook wel eens willen weten!!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Misschien dat je kan proberen om een laag oogschaduw basis van te voren aan te brengen, en daarna dus je oogschaduw, dan blijft het wel goed zitten...

Of bedoel je dat niet? ;)

11. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0

je kan ook concealer als ik t goed schrijf aanbrengen bij mij werkt t goed. oogschaduw ziet er oook mooier uit

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik doe eerst concealer en dan oogschaduw en na 2 a 3 uur zit bijna alles in de plooi van m'n ooglid.

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat voor oogschaduw gebruik je?

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    ik breng mijn oogschaduw altijd alleen net boven mijn wimpers aan, tot halverwege mijn ooglid zegmaar. Dan kan het gewoon niet in die plooi komen. Dan is een highlight onder je wenkbrauw wel leuk erbij.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

een bruine:)

16. ProudMum

Poeder, creme, stick?

17. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik ben er wel achter dat de wat betere oogschaduws veel beter blijven zitten en niet in de plooi gaan zitten.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    poeder, van Maybelline, creme is al helemaal drama

19. ProudMum

ikzelf doe altijd wat foundation op mijn oogleden, dan blijft het beter zitten

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat doe ik al

Deel Deze Pagina