Haren wassen met een fles bier doet wonderen, is erg mooi voor de glans. De tip van de creméspoeling voor krullen vind ik geweldig! (bedankt) Ga ik maar eens gebruiken want ik ben soms een vogelverschrikker Haarlak op het borsteltje van het wenkbrauwpotlood doet wonderen. Blijft het mooi in model (weet niet of het al gezegd is) Verder denk ik even mee...
een keer bij een ici paris ofzo laten adviseren over make up, weet je tenminste zeker dat je de goede producten en goede kleuren gebruikt. ik gebruik voor mijn foundation een kwast van paardehaar. kost wat, maar het heeft nog nooit zo goed gezeten! tegen een jeukende hoofdhuid: minder vaak je haar wassen, niet fohnen! smeren, smeren, smeren en nog eens smeren
ik smeer helemaal niets meer op mn gezicht. Ik had een onteochelijke droge huid, alles geprobeert, telkens puistjes op mn kin (bluh). Toen gekapt met alles, en raad? Mn huid is niet droog meer en geen puistjes en bultjes meer of rode vlekjes.Doordat ik steeds van alles probeerde werd mn huid lui en maakte zelf dus geen vet? meer aan waardoor het droog bleef.En nu? prima huid Wat ik wel doe? mn lippen scrubben met mn tandenborstel, worden ze voller van, velletjes gaan weg en ze krijgen een mooie roze kleur. Wie heeft er een tip waardoor oogschaduw niet tussen je oogleden gaat zitten en een lijn wordt, als je snapt wat ik bedoel? ik poeder het al voor maar helpt geen reet.
Klinkt heerlijk zo een menthol stoombadje! Hoe heet dat spul precies en op welke afdeling kan ik het vinden?
Heeft iemand tips hoe ik mijn krullen het beste in vorm kan krijgen na het douchen? Ik stijl mijn haar echt al vet lang, maar ik ben het nu wel zat...zo zonde eigenlijk. Vandaag heb ik na het douchen de Mousse voor krullen van L'oreal in mijn natte haar geknepen en daarna in vorm gefohnd. En ineens had ik weer krullen. Zelfs mijn vriend keek verbaasd op..die ziet mij nooit met krullen. Zelfs ik was verbaasd... 'Huh, zijn dit mijn krullen???' Hahaha Vind het wel leuk nu dus kom maar op met de tips voor de meest prachtige natuurlijke krullen. Welke mousse is bijv. de beste? Ik houd trouwens niet van vettig spul. Ik moet het niet voelen en zien in mijn haar.
Hoe brengen jullie foundation aan? Ik heb een flesje met drukpompje, als t met een kussentje moet hoe verdeel je het dan op het kussentje enzo??
gewoon je gezicht reinigen met veel water...en verder veel water drinken, dat werkt beter dan menig smeerseltje
Misschien dat je kan proberen om een laag oogschaduw basis van te voren aan te brengen, en daarna dus je oogschaduw, dan blijft het wel goed zitten... Of bedoel je dat niet?
je kan ook concealer als ik t goed schrijf aanbrengen bij mij werkt t goed. oogschaduw ziet er oook mooier uit
ik breng mijn oogschaduw altijd alleen net boven mijn wimpers aan, tot halverwege mijn ooglid zegmaar. Dan kan het gewoon niet in die plooi komen. Dan is een highlight onder je wenkbrauw wel leuk erbij.
ik ben er wel achter dat de wat betere oogschaduws veel beter blijven zitten en niet in de plooi gaan zitten.