Mijn BMI was voor deze zwangerschap (hihi ik ben NIET misselijk en eet als een bootwerker) 18,4 en bleef maar afvallen door omstandigheden. Flinke stress slaat bij mij echt op mijn gewicht, de kilo's rennen dan weg. Met mijn zwangerschap gaat mijn gewicht weer de goede kant op! Nu een BMI van 19,5
38 voor de bevalling maar zit nu al onder me start gewicht dus ik weet het niet. In ieder geval veelste hoog
Hier een BMI van 18... Altijd te laag geweest. Zelfs in de zwangerschap had ik een BMI van 22 op het einde, zelfs dat was nog te laag...
Ik zit nu op een BMI van 24 Ik heb ooit op een BMI van 19 gezeten, toen was ik 27jr. Ik wil nu graag weer terug naar een BMI van 21 of 22
Hier had ik voor de zwangerschap een BMI van 19,05. Aan het einde van de zwangerschap zat ik op 21, maar inmiddels ben ik weer op gewicht .
mijn BMI is 18. Ik ben te licht. 1.74 meter en 52.7 kilo.. probeer veel te eten, zelfs 2x warm per dag, maar helpt niks.
26,6 voor de zwangerschap was ca.68 kg bij ca. 1,6 0m, nu weet ik niet. Weeg nu ca. 73 kg bij 22 weken zwangerschap.
Ik zit nu op een BMI van 26,1! (ieks!!!!) Voor de zwangerschap was dat 22,8 (en dus goed). Hopelijk kan ik na deze zwangerschap echt wat goeds voor mijn lijf gaan doen en lekker gaan sporten en niet zoveel meer snoepen en snaaien. Het liefst kom ik uit op een BMI van 21,2 (65 kg bij 1,75).
BMI van 17,3 beetje laag maar ik weeg al jaren het zelfde. 5-6 maanden na de zwangerschap zat ik vanzelf weer op mijn oude gewicht.