BMI : 23 1.83 cm 78 kg Niet heel zwaar voor mijn lengte, maar wil toch wel 5 kg afvallen. ben altijd erg slank geweest en voel me veel lekkerder in me vel dan. Op naar sonja bakker!
nu is mijn bmi 26,5, maar ik kom van 36 net na de geboorte van no 3. ik wil graag nog 10 kg afvallen en netjes binnen de lijntjes vallen, maar die laatste loodjes he...
Mijn bmi is 20, zou graag iets meer willen wegen maar ben nog jong (23) dus wel waarschijnlijk dat dat er vanzelf bij gaat komen.
Mijn BMI is 19. Vorig jaar had ik heel wat stress en ik ben toen zo'n 6 kg verloren. Ik heb zojuist eens berekend hoeveel hij toen zou geweest zijn 17....klinkt echt wel ziekelijk. Gelukkig is dat voorbij, je voelt je dan echt lelijk mager!
Hier 24 na de zwangerschap. Voor mijn zwangerschap was het 22, maar zelfs toen was ik al 8 kilo aangekomen. Dus het was nog lager. Wil graag in ieder geval weer terug naar 22.
mijn bmi is 20, en ik schaam me bijna het te zeggen; Ik moet nog 6 kilo tot mn gewicht voor de bevalling. (zoontje is 5 weken en 4dgn oud)