Ik kom van anderhalf jaar geleden na bevalling bmi 35 nu inmiddels 26 Nog iets teveel maar ik ben toch al 35 kilo kwijt nog minimaal 7 kilo tegaan en dan zit ik op 24...
We zijn nog maar net zwanger, dus ik ben es benieuwd hoe mn bmi is na de zwangerschap... Op dit moment is mn BMI 19 (27 jaar, 1,77 lang en 60 kg)
Momenteel is mijn BMI 24, 77kg bij 176. Ik wil nog 13kg kwijt en kom dan op een bmi van 21, maar ik geef nog borstvoeding dus ik mag niet lijnen trouwens, dat heb ik ook nooit gedaan. Wel is mijn laagste bmi 15 geweest... Toen was ik 20 en zwaar ziek van de pfeiffer tijdens en na de zwangerschap van mijn 2e. Woog nog maar 45 kg toen... Op mijn hoogtepunt in de zwangerschap was mijn BMI 29. 90kg is het laatst wat ik heb gewogen, paar wk voor de bevalling (kom altijd heel veel aan)
Hier een BMI van 25, net op het randje dus. In de ideale wereld wil ik naar de 23. Ik kom van 36, dus ben hier al heel blij mee...
21, en daar moet ik mn best voor doen (in de zin van; meer eten dan ik soms wil) om dat te behouden, soms Ben nu weer wat kilo's aangekomen sinds begin vorig jaar, stuk mooier.
U hebt een Body Mass Index van 21.38. Dit is een BMI niveau 5, wat betekent dat u Gezond gewicht heeft. Om een aanvaardbaar BMI niveau te hebben zou uw gewicht tussen 53.5 en 72 kg moeten liggen. Uw ideale gewicht bedraagt: 61.44 kg. ------------------------------------------------ Hm, ik zou zelf wel graag nog iets minder dan 61,4 wegen, maar wel fijn om te lezen dat ik nog maar 4 ons kwijt hoef te raken om mijn ideale gewicht te bereiken. Mijn laagste BMI ooit was trouwens 17,99 . Da's wel een jaartje of 12 geleden toen ik nog op een leeftijd zit dat ik alles kon eten wat los en vast zat zonder een grammetje aan te komen. Die goeie ouwe tijd...