We gaan een autobed kopen voor Joey. waarschijnlijk gaan we die bestellen bij Juniorpark maar wil eerst graag weten wat jullie ervaring is met hun. Hoe is de service en de levertijd(gemiddeld) Worden problemen snel en naar je zin opgelost?
Heeeey... Toevallig zaten wij ook van de week naar babypark te kijken. Op de site stond namelijk een mooie box maar levertijd was onbekend. Toen zag ik dat ze sinds kort n nieuwe vestiging hadden geopend welke redelijk in de buurt is bij ons. Dus vandaag ff in de auto gesprongen en erheen gereden. Super vriendelijk en echt super mooie winkel. Qua levertijden weet ik het dus niet, aangezien ik uiteindelijk de box daar direct heb meegenomen, maar je zou ze daar een mail over kunnen sturen of even over kunnen bellen. Verder nog geen ervaring met service etc, alleen vandaag in de winkel en die was super!!!!
Het probleem is dus dat het bed alleen in Kesteren te krijgen is en dat het een roteind rijden is vanuit Utrecht en Tilburd (ouders wonen daar)
bij mij miste een onderdeel van de maxicosi adapter, heb het terug gestuurd nadat ik gebeld had (alles gaat dan via kesteren). ze zouden meteen een nieuwe opsturen. heb een week later gebeld omdat ik nog niets had ontvangen en toen zeiden ze dat ze er geen meer op voorraad hadden. bij geen enkele vestiging. dus even geduld, 3 wkn later weer gebeld en nog steeds niets. ze wachten op de levering van de fabriek, nou ja begrijpelijk. weer 4 wkn later, (de tijd begon inmiddels te dringen 2 wkn vooruitgerekende datum). nee nog steeds niet!! :x dus ik dacht @*#^&Q#@*#&*@Q daarna heb ik meteen gebeld naar vestiging kesteren, niet naar de afdeling bestellingen maar gewoon de winkel, en gevraagd of ze ook adapters verkopen voor de x-adenture kinderwagen, ja hoor was hun antwoord. dus toen vroeg ik hebben jullie doe nog op voorraad? ja hoor die hebben wij op voorraad (pardon dacht ik??) dus ik zei mooi stuur ze dan maar op want ik heb ze nog te goed van jullie. dus tsja toen moesten ze wel. dus ik ben gewoon belachelijk lang aan het lijntje gehouden!! dus mijn mening: babypark/juniorpark is GEEN goede winkel qua service. echt een stelletje #^#%@ daar.
Mijn ervaring met Babypark in Kesteren is heel goed. Ik heb er veel dingen gekocht, de meubeltjes en de kinderwagen. Met de kinderwagen bleek wat mis na een paar weken en er werd gelijk een nieuwe onderstel besteld. De linnenkast van de baby kon de draai op de trap niet maken, dus die moest gedeeltelijk uit elkaar geschroefd worden. Daarbij ontstond er een barstje in de verf (op de zijkant en bijna niet te zien), daarvoor konden we kiezen tussen een nieuwe kast of 100 Euro als tegoedbon. We hebben voor dat laatste gekozen. Ik ben er goed geholpen in de winkel en de service daarna was ook prima.
ik ga regelmatig naar babypark Enter.. (ov) ik vermaak me daar altijd wel, vriendelijk, behoorlijk aanbod, maar of het echt heel goedkoop is.. echte superaanbiedingen hebben ze niet.. ik vind kesteren zo massaal en.. ik wil hier echt niemand mee beledigen hoor.. een duidelijk christelijke achtergrond.. dat zie je een beetje terug in het aanbod.. doopjurkjes, veel rouches.. is gewoon bepaalde stijl, kan ik niet uitleggen.. succes!
Kesteren is bij mij praktisch om de hoek, en ga er nu regelmatig heen. Niet echt 1 van de goedkoopste winkels, maar wel vriendelijk personeel, en goede service.
Wij hebben een box besteld. De levertijd was heel snel ( 24 uur), maar de poten met wieltjes miste. Ik heb opgebeld en er werd erg vaag aan de telefoon gedaan ( kon niet missen en over welke box het dan ging etc ). Ze zeiden wel ze op te sturen. Ik kreeg die 3 dgn later toegestuurd. Vervolgens waren het ook nog eens de verkeerde poten ( wieltjes paste niet) Ik ben er niet meer achteraan gegaan en was er klaar mee. Voor mij geen baypark
Wij hebben begin september in Babypark Kesteren een kinderwagen besteld, was in de aanbieding maar de kleur die wij wilden was er nog niet, dus zou besteld worden. Uiteindelijk was ie er pas een paar weken geleden compleet. Vandaag zijn we hem gaan ophalen maar pffffff het gaat daar allemaal zo langzaam! Moet je eerst (we hadden allang betaald) weer naar de winkel zodat ze het magazijn kunnen inlichten, dan naar het magazijn waar het een chaos is en het ook zo weer een half uur duurt...Ik vond het een service van niks! Het is dat het een goede aanbieding was en een prachtige wagen (Maxi Cosi Mura 4 met bijna 300 euro korting) maar we gaan niet meer terug. Ik vond het niet prettig winkelen
wij hebben er tot 2x toe een enorme autostoel besteld (priorifix). maandag betaald, en dinsdag hadden we 'm al, keurig stevig verpakt, in huis! topservice dus, wat ons betreft. sneller hadden wij het nog niet meegemaakt. babydump bijv. zijn we op zich ook erg tevreden over, maar op sommige dingen hebben we wéken moeten wachten. en de autostoel die we daar besteld hadden, kon 4 weken later ineens niet meer geleverd worden (terwijl babypark 'm ons dus gewoon wél nog kon leveren daarna).
Mijn ervaring is dat de service goed is als je van plan bent heel veel geld uit te gaan geven. Kom je iets kleins kopen en heb je daar vragen over, dan is de service ontzettend slecht.
Over 2 weken krijg ik mijn kamertje geleverd van Kesteren dus ben benieuwd hoe de service zal zijn. Tot nu toe moet ik zeggen ben ik zeer tevreden over de service. Ze zijn erg vriendelijk daar en ze hebben verstand van hun producten. Dat vind ik ook altijd een plus punt. Als ik bij sommige zaken binnenkom dan vind ik het vaak tenenkrommend om te zien dat ze geen bal verstand hebben van hun producten.
Wij hebben best wel veel bij babypark gekocht, alles liep goed bij bestelling en bezorging. Er was een stokke tas stuk en hebben een nieuwe opgestuurd gekregen. Mijn ouders hebben er ook spullen voor ons besteld en dat ging ook allemaal heel snel. Wij gingen naar Gouda trouwens, binnenkort ff in Wormerveer kijken
Mijn ervaring met kesteren,, hmmm beetje dubbel Heb me wandelwagen daar gekocht een mutsy compleet waarde van 1000 euro Na ongeveer 3 kwart jaar ingebruik begon me wandelwagen te piepen als ik maar over een beetje hobbelige straat reed. Irriteerde me er vreselijk aan dus heb kesteren gebeld. Die zeiden dat dit normaal was en er niets tegen te doen was. Pardon Een wagen die zoveel kost en dan zeggen er is niets tegen te doen ... Heb daarna mutsy opgebeld en daar het probleem uitgelegd. Die deden heel makkelijk. Breng je onderstel maar naar kesteren, neem een leenmodel mee en dan kijken we hem na. Met moeite een leenmodel meegekregen want natuurlijk wierpen ze een blik op me onderstel. De speling die erop zat was normaal en het niet nodig was en dus piepen was ook normaal.... 3weken later telefoontje van mutsy dat er idd iets niet helemaal goed was en ik een nieuw onderstel zou krijgen. Heb hem bij kesteren opgehaald en daar flink ze even flink de waarheid verteld, gnifff Bij mening: Goede winkel om informatie over produkten in te winnen. Goede winkel om te kijken wat je wilt, aanbod is erg groot. Levering ging bij mij ook heel goed. Alleen laks als je ergens een klacht over hebt, Bij mij pakte ze het gewoon niet serieus op (gelukkig heb ik me standvastig gehouden ipv me laten afschepen )
Goede winkel, wij woonden er 10 min. vandaan ( bij Kesteren ) dus we zijn er erg veel geweest Ben vooral fan van de koopjeshal in Kesteren. Wij hebben onze eerste babykamer daar weg. In de 'gewone' hal is het echt niet te betalen af en toe. Wel super leuk om rond te sneupen. Levering van onze spullen is altijd uitstekend geweest! En die christelijk achtergrond, tsjah dat zie je in Kesteren héél erg terug komen. Ik stoor me er niet aan hoor. De prijzen zijn er alleen wel naar Dat de site op zondag gesloten is vind ik wel ontzettend storend.
Vind het zelf ook erg storend dat de site op zondag gesloten is. Prima dat je zelf zondagrust houdt, maar leg dat dan niet anderen ook op. Ze zouden de site op zondag gewoon open kunnen houden, maar dan hun klantenservice gesloten zoals wel meer website's hebben. Een vriendin van mij heeft in hoogeveen een aantal dingen gekocht, en ze was echt tevreden over de winkel in hoogeveen.
Zelf vind ik het ook erg vervelend dat de website is gesloten op zondag. Ik gun iedereen zijn of haar levensovertuiging maar deze maatregel is wel erg rigide en kan denk ik ook klanten afstoten. Zelf zijn we er een keer geweest in Kesteren uit nieuwsgierigheid. De aankleding van de winkel is verzorgd. Er hangt wel een sfeertje van een beetje een poppenwinkel. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. De verpakking is mooi maar wat er in zit is afwachten. Misschien heeft het meer van een attractie dan iets van een winkel. Kan er niet goed over oordelen omdat we geen verkoopster gesproken hebben vanwege de drukte. Je moet echt je best doen om een verkoopmedewerker te spreken te krijgen. De testbaan voor kinderwagens vind ik er wel praktisch. We hebben in verschillende babywinkels al wat gekocht maar hier nog niets. Het is een gevoel, ons gevoel bij deze winkel is zo dat we er niet willen kopen.